Arbori - Soft - Bucuresti - 2008 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Bucuresti

Descriere

     Dupa cum sugereaza titlul proiectului , tema acestuia  este reprezentata de capitolul “Arbori” din programa de informatica de clasa a 11-a (profilul matematica-informatica), acesta fiind proiectat in limbajul de programare C++.  Proiectul a fost conceput in scop didactic , sub forma unui software educational care faciliteaza studierea conceputului de “Arbore” in programare.
        Pagina principala a proiectului este una de tip meniu, fiind alcatuita din butoanele sectiunilor : Definitie, Verificare, Memorare, Notiuni, Cost, Test.
        Printre acestea: 

Sectiunea Definitie este dedicata insusirii notiunii de “arbore”, intr-un mod cat mai simplu si in acelasi timp dinamic.
Sectiunea Verificare prezinta codul sursa utilizat pentru a verifica daca un graf neorientat este arbore sau nu. Reprezentarea modului de functionare a programului de verficare este schematica si se poate observa evolutia valorilor variabilelor utilizate in codul-sursa, aceasta metoda avand ca scop simplificarea procesului de invatare. Acelasi stil este folosit si in sectiunea cu denumirea Memorare, ce prezinta metode de memorare ale arborilor.Pe parcursul prezentarii metodelor se permite modificarea fisierului caracterictic grafului pentru care se face memorarea, introducerea numarului de noduri si a muchiilor facandu-se de la tastatura.
O etapa importanta in cadrul procesului de invatare, este testarea cunostintelor. In functie de rezultatele acesteia se pot aprecia efectiv, capacitatea materialului didactic de a-si fi indeplinit functia sa principala : de a favoriza procesul de invatare, prin prezentarea informatiilor schematic si interactiv. In scopul testarii, a fost special conceputa sectiunea Test , formata dintr-un set de 10 intrebari cu variante de raspuns cu referire la capitolul “Arbori”. In vederea alcatuirii unui test cat mai interactiv si simplu de utilizat, la baza fiecarei intrebari este pus la dispozitie un ecran cu functie de desenare, ceea ce permite schitarea datelor problemelor, ajutand astfel la determinarea raspunsului corect. Selectarea raspunsului corect se face cu ajutorul mouse-ului, mai exact incercuind varianta a, b,c sau d.
Prin urmare, proiectul didactic “Arbori” urmareste, prin structura sa si prin metodele utilizare, sa realizeze schematizarea eficienta a materiei in vederea crearii unui cadru interactiv si dinamic, care sa favorizeze invatarea rapida si logica.

Tehnologii

Turbo C++

Cerinte sistem

Windows XP, Turbo C++ instalate

Realizatori

Damascan Alexandrina

  • Scoala: Colegiul National Bilingv “George Cosbuc”
  • Clasa: 11
  • Judet: Bucuresti

Turturean Vanda

  • Scoala: Colegiul National Bilingv “George Cosbuc”
  • Clasa: 11
  • Judet: Bucuresti

Screenshots


In primul rand nu e nevoie sa existe TOT Turbo C++ pus…trebuie doar sa aveti evga.bgi si fisierele de font-uri in acelasi director cu executabilul proiectului vostru.

In al doilea v-as sugera sa umblati nitel la grafica. Din cate vad, cam ies numerele alea din patratele.

Bafta girls :wink: