Backtracking - Educational - Satu Mare - Lucrari 2020 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Educational
  • Judetul: Satu Mare

Descriere

Simplu intitulat Backtracking, este un Software educational cu scopul de a ajuta elevii sa invete metoda de programare Backtracking. Software-ul a fost conceput pentru a putea fi folosit si la orele de curs, deoarece am creat un server PHP, cu pagina principala fiind aceasta: http://educational.excelentasm.ro/ unde ar putea fi mai multe proiecte incarcate de acest gen ( ca o platforma), iar un profesor se poate loga pe aceasta pagina cu un cont http://educational.excelentasm.ro/Backtracking/login.php si sa configureze detaliile unui test.

Tehnologii

Software-ul a fost creat in Game Engine-ul Unity folosind limbajul de programare C#. La inceput suntem introdusi unui meniu principal de unde putem alege diferite capitole ale temei, putem face un test sau sa vedem mai multe detalii despre aplicatie. Cea mai interesanta parte si cea mai complexa a proiectului mi se pare partea de teste deoarece testele sunt generate aleator. Nu, nu sunt 100 de teste si calculatorul alege 10 la intamplare, pe baza unui seed, care poate fi setat de profesor pe pagina web ( ca la o clasa toata lumea sa aiba aceleasi intrebari) sunt generate siruri de caractere ca enunt al problemei, ramificandu-se ca un copac de exemplu enuntul incepe cu “Se dau numerele” de aici poate continua cu 3 numere de 2,3,4,5 sau 6 cifre, distincte sau care sa se si repete formatu cu toate cifrele de la 0 la 9 sau doar cu cateva dintre acestea in ordine crescatoare sau descrescatoare si sa se scrie urmatoarele 3 numere din sir. Un alt exemplu de problema ar fi sa se scrie urmatoarele numere care au suma cifrelor egala cu un numar su produsul numerelor egal cu un numar, am garantat ca la fiecare enunt propus exista o solutie. Astfel facand niste calcule matematice observam ca se poti obtine sute de mii de teste diferite. Si ca sa nu se puna problema de copiat(deoarece toata lumea are aceleasi probleme pe baza seed-ului) mai este o optiune in aplicatie pentru elev sa isi treaca numarul din catalog, ca ordinea enunturilor sa fie aleatorie. Elevul isi mai trece numele, prenumele, emailul, durata testului in minute si secunde(in cazul in care unul incepe mai tarziu sa dispuna de aceeasi durata de timp pentru a raspunde la intrebari), seedul testului daca nu este specificat de profesor si numarul in catalog, atat profesorul cat si elevul vor primi un email cu nota ( profesorul si cu numele elevului), notele sunt stocate pe serverul PHP dupa regula: http://educational.excelentasm.ro/Backtracking/Rezultate////txt
In window-urile cu teme (Aranjamente, combinari, etc) gasim niste lectii interactive (ca si niste powerpointuri) unde se pot seta numarul de cifre cu care se face simularea, viteza simularii si se poate vedea codul in limbajul C in partea dreapta.

Cerinte sistem

Sistem de operare windows.

Realizatori

Andrei Cadar

  • Scoala: Colegiul National Mihai Eminescu
  • Clasa: 11
  • Judet: Satu Mare
  • Oras: Satu Mare

Screenshots

Bună!

Te rugăm să încarci în cel mai scurt timp un link către GitHub care să conțină sursele proiectului tău pentru a putea fi jurizat.

Mulțumim!