Lucrarea de fata este un joc, un simulator veridic de biliard amplasat intr-un spatiu 3D ce se constituie ca un instrument placut in petrecerea timpului liber de catre utilizator pentru destindere si relaxare.Sistemul fizic de ciocnire a jocului este redat cu fidelitate, si astfel jocul poate fi folosit cu mult succes ca o aplicatie practica pentru orele de fizica. Poate constitui totodata o unealta de antrenament pentru cei initiati si neinitiati in tainele acestui sport, care au posibilitatea sa se perfectioneze fara a mai fi necesara deplasarea la o sala de biliard. Tipul de biliard pe care aceasta lucrare il propune este unul consacrat si foarte popular, Bila 9.
Tehnologii
Visual Studio .NET 2003, DirectX9, 3D Studio Max 8
Cerinte sistem
Pentium 1.4GHz sau Athlon echivalent, 256MB RAM, placa video compatibila DirectX9
Realizatori
Zanfir Andrei
Scoala: Colegiul National de Informatica “Tudor Vianu”
Clasa: 12A
Judet: Bucuresti
Zanfir Mihai
Scoala: Colegiul National de Informatica “Tudor Vianu”
Clasa: 12A
Judet: Bucuresti
Papava Dragos
Scoala: Colegiul National de Informatica “Tudor Vianu”
nu mananca din framerate…doar…am eu placa video proasta si erau toate optiunile la highest quality (daca nu se observa asta, din nou, repet… placa mea e rock-bottom) veti vedea la galaciuc cum se misca. sper sa nu ne faca organizatorii o surpriza si sa ne bage pe un GF2
nu mananca din framerate...doar...am eu placa video proasta :laughing: si erau toate optiunile la highest quality (daca nu se observa asta, din nou, repet... placa mea e rock-bottom) veti vedea la galaciuc cum se misca. sper sa nu ne faca organizatorii o surpriza si sa ne bage pe un GF2 :unamused:
Iti zic de acum, este f posibil ca acele calculatoare sa mearga naspa. Gandeste-te ca fiecare vine, isi instaleaza programul, unu mai isi pune un virtual machine si nustiuce librarii.. calc erau bunicele dar nu cred ca au o placa video fantastica.
faza e ca am scris la cerinte sistem: “placa video compatibila DirectX9”, ar trebui si organizatorii sa citeasca alea. si nu e scumpa o placa video de genul radeon 9250 (e cea mai proasta gasibila pe piata, momentan)
mai mult ca sigur vei avea parte de compaq-uri de-alea de s-au dat prin scoli de la minister. Ori alea au placi integrate. Problema e ca jocu vostru’ n-ar trebui sa aibe cerinte mari pt ca nu are o grafica iesita din comun.
auzi, d c nu vii tu cu placa ta?..dak tot zici k e rock-bottom o-i putea sa o iei cu tine on a field-trip to Galaciuc. Te lasa sa o montezi p un PC de-al lor. Acum 2 ani a venit unu’ cu ditamai hardughia d PC…monitor cu tub d catod and all
@khaos: cred ca asa voi face, ca si-asa intentionez sa o schimb.
@ioman & dex: in primul rand poza e jpg. in al doilea rand, e facuta acum 2 luni, cand inca nu erau reflexii pe bile, iar texturile erau de rezolutie mica. in al 3-lea rand, e facuta cu o placa video ffff slaba. ce intelegi tu prin grafica iesita din comun ? oblivion, dreamfall, hl2, nfsmw ? jocuri cu fonduri imense la care lucreaza 4 ani un grup de 20 oameni ? si ce cerinta mare e un procesor la 1.4, 256mb ram si un radeon 9000 pentru a scoate 20fps la 1024x768x32, umbre, trilinear filtering…
eu v-as compara jocul cu VP3… si seamana cel mai mult… VP3 are grafice maxim necesara pentru un pool game… mai bine nu vad cum ati realiza voi asta + ca modalitatea de lovire a bilelor e mult mai naturala si mai reusita in vp3…
1. Shaderi --> pe placa fundul-pietrei nu prea cred
2. Cube Environment Mapping --> 6 fete randate => Nr_bile*6 = 54 randari in plus -->pe fundul-pietrei nu prea cred
3. Prerandari --> nu prea ar da bine pe un joc de biliard, care presupune bile in miscare ( WOW)
Sunt de aceea sceptic si nu cred ca o atzi implementat reflexii cum va laudati voi…
Si apropo de umbre … tacul de ce nu proiecteaza ? Inseamna ca ati folosit proiectii pe un plan… Incercati si voi cu shadow volumes sau doar cu z-buffere ca da mai bine si-s mai naturale
Anul trecut a fost tot un joc de biliard, dupa parerea mea mai bine facut, al unui tip din Timisoara (imi cer scuze ca nu-i mai stiu numele). Grafica se misca foarte repede, arata bine si avea destul de bine facuta partea de fizica (coliziunile, pierderile de energie etc). Da’ il vedem si pe asta la Galaciuc.
am vazut si eu jocul de anul trecut si are o grafica gen java… 16 sfere texturate si cateva poligoane netexturate pana la concurs au mai modificat grafica ?