Catalog virtual - Soft - Bucuresti - 2006 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Bucuresti

Descriere

Acest proiect ajuta atat scoala,cat si parintii. Profesorul poate insera note in baza de date foarte usor, atat prin intermediul unei interfete pentru PC, cat si prin intermediul uneia pentru PDA.El poate calcula medii(atat pe semestru cat si finale) si sterge/motiva/insera absente. De asemenea, pot fi stabilite programul fiecarui profesor si structura anului scolar, pe baza carora sunt validate inserarile de note/absente. Fiecare clasa are trunchiul ei de materii, existand posibilitatea crearii unor clase speciale, care sunt compuse din elevi apartinand unor clase diferite(pt limbile straine). Parintele este instiintat de notele copilului printr-o alta interfata, avand chiar un grafic in care sunt prezentate mediile clasei(si evidentiat elevul lui), si primind mail(deocamdata) in caz de nevoie(trimis pe baza de optiuni, ce pot fi schimbate de parinte[ex.:elevul ia un 4, are 20 absente etc]).Proiectul este flexibil si nu presupune interventia unui programator la sfarsit de an.De asemenea, se pot accesa bazele de date din anii trecuti.Securitatea a fost luata in considerare de la inceputurile proiectului.

Tehnologii

PHP, MySQL, JavaScript, CSS, HTML

Cerinte sistem

Apache 1.x/2.x, mysql >=5.0, PHP>=5.0.0, browser (preferabil IExplorer)

Realizatori

Costea Dragos

  • Scoala: Colegiul National “Mihai Viteazul” Bucuresti
  • Clasa: IX
  • Judet: Bucuresti

Screenshots



wai baiete sii aceia “corijent”?

http://www.infoeducatie.ro/lucrari/2006/622poza1.jpg

Mie imi place treaba asta!

Pun o pila la juriu!

inteligent

wai baiete sii aceia "corijent"?
http://www.infoeducatie.ro/lucrari/2006/622poza1.jpg



spre surprinderea ta este acceptata si varianta "corijent" a cuvantului "corigent" ... verifica dictionarul inainte sa sari cu gura :smile: