Edionix Engine este un soft de dezvoltare grafica real-time cu functii nelimitate ce dispune atat de presetari cat si de programare directa in cod script.
Edionix Engine este dedicat realizarii de jocuri si simulari 3D ce necesita o foarte mare flexibilitate a sistemului de interventie si interactiune cu scena 3D pentru a obtine performante cat mai bune in desenarea scenelor.
Tehnologii
Delphi 6, OpenGL
Cerinte sistem
Operating System : Windows 98/Me/2000/XP, Linux
CPU : Pentium 1,4 Ghz ( 2Ghz recommanded)
Free Hard Disk Space : 120MB
( 300MB recommended)
Memory : 128 DDR (256 recommanded)
Video Card : GeForce 2 MX 220
(GeForce 4MX 440 equivalent or hier recommanded) OpenGL 1.x suport
Sound Card : All major DirectX 8.0 compatible cards
Periphericals : Keyboard and mouse
Am downloadat programul de pe site. As vrea sa stiu in primul rand care este diferenta intre a folosi Edionix Engine si Delphi cu GLScene? In afara de faptul ca Edionix nu genereaza executabile stand-alone . Apoi, prima oara cand am deschis programul, la 2 actiuni din 5 primeam “Access violation”. De exemplu, cand dau “New Scene” primesc “access violation” si imi spune ca nu gaseste “Data/New/Scene.gls”. Ai uitat sa incluzi fisierul sau trebuie generat de program? Apoi, EdionixPlayer.exe cateodata nu porneste pentru ca iar scuipa o eroare, bineinteles ca “access violation”. Cateodata doar, nu am reusit sa-mi dau seama de ce. Pana acum arata bine, dar are cam multe bug-uri, dar mie sincer mi se pare cam inutil. Prefer de exemplu sa folosesc Delphi+GLScene si alte librarii. Si de ce demo-ul nu lasa utilizatorul sa salveze un proiect? Practic, astfel demo-ul e cam inutil. In orice caz, felicitari! Se vede ca ai muncit la el!
1.ca tot e vorba de english cine te-a invatat verbul utilizing(de la a utiliza sau cum).iti recomand to use.
2.programul arata bine si intradevar la new scene da un invalid memory ref si un file not found.in al doilea rand nu prea ai cum sa dai minzimize.Daca dai la fereastra mare se inchide doar ea si daca dai la ferestre in parte tot ocupa mult din ecran iar daca focalizez pe alta fereastra dispare.incearca sa faci si miscarea camerei cu taste.
2.programul arata bine si intradevar la new scene da un invalid memory ref si un file not found.in al doilea rand nu prea ai cum sa dai minzimize.Daca dai la fereastra mare se inchide doar ea si daca dai la ferestre in parte tot ocupa mult din ecran iar daca focalizez pe alta fereastra dispare.incearca sa faci si miscarea camerei cu taste.[/quote]
Sa luam observatiile celor ce au testat programul drept feedback.
Ce mananci tu ma? Sunt cu un an mai mic decat tine si habar nu am de ce zici tu acolo…care-i secretu? Inca mai am timp pana pe 3 sa ma razgadesc si sa nu mai vin la galaciuc :D:D:D
“This is an simple and beutiful shild effect obtained by modulating textures on a sphere object.”
"You can change 3DS Materials on it’s faces. See the code… "
“This effect is made by rendering on the camera face of the object a texture from the back.”
“This is an complex example”
“GLScene examples on Delphi”
“Edionix Engine is build on a cross platform”
etc, ca m-am plictisit de copy/paste …ba ala care a facut site-ul, daca il vrei in engleza, ia dictionaru in brate si refa-l, sa intelegem si noi ceva din ce vrei sa spui
Pana am ajuns sa realizez versiuea curenta a enginului au trecut in jur de 5 ani in care am studiat si am incercat multe platforme grafice 2D si 3D. Acum migrez spre clasa XI… Thanx!
Edionix Engine a mai crescut cu un punct in versiune. Am tinut cont de constatarile voastre, iar acum aveti la dispozitie, pe site, versiunea 1.0.0.2. Va multumesc ! Mai astept sugestii!