Informatii generale
- Categorie: Soft
- Homepage:
- Judetul: Bucuresti
Descriere
Jocul dezvolta foarte mult memoria vizuala prin recunoasterea tiparelor si a modurilor lor de rezolvare, ceea ce te poate ajuta in domenii ca informatica, matematica, fizica, chimie, biologie etc.
Conceptul jocului e simplu : daca dai click pe un patratel ii schimbi culoare din negru in alb sau invers. In acelas timp se schimba si culoarea patratelelor de sus de jos din stanga si din dreapta partatelului pe care aid at click. Practic cand dai click pe un patrat ii schimbi culoarea dar si culoarea crucii cu centrul in acel patrat.
SCOPUL jocului este ca toate patratelele sa aiba culoarea alba.
Scorul se calculeaza prin produsul dintre timpul de joc exprimat in secunde si mutarile facute (12 mutari si 80 de secunde, 80 de secunde ori 12 mutari = scorul de 960 ) . Un scor e cu atat mai bun cu cat are valoarea mai MICA.
Jocul cuprinde 50 de nivele carora le creste dificultatea treptat.
Spatial de joc nu e limitat. Jocul incepe de la patru patratele in lung si in lat si in aceasta versiune ajunge pana la 6 in lung si in lat, de asemenea pot exista patrate lipsa.
Este recomandat sa iti creezi un cont pentru ca numele sa iti intre automat in tabela de highscore si pentru jocul online ce va fi valabil in versiune viitoare.
Tabela de high score contine 20 de locuri pentru fiecare nivel .
Tehnologii
visual C#
Cerinte sistem
sistem de operare xp sau vista ,cerinte minime
Realizatori
Capran Razvan
- Scoala: lic.Al.I.Cuza
- Clasa: a 11 a
- Judet: Bucuresti