Frostcore - Utilitar - Iași - Lucrari 2016 Nationala

Informatii generale

Descriere

Frostcore e un joc 2D-sideview, care combină roleplaying-ul, acțiunea, sandbox-ul și, cel mai important, supraviețuirea. Ca un inginer de război, pe o planetă ostilă de gheață care face orice îi stă în putință pentru a scăpa de tine, trebuie să te afunzi adânc în interiorul pământului înghețat de sub picioarele tale, dar riscând mai mult cu fiecare metru. Încet, pe măsură ce cobori mai adânc, temperatura scade tot mai tare, iar lipsa căldurii prezice prezența altor pericole.

Trebuie să supraviețuiești. Trebuie să faci rost de resurse ale planetei pentru a ține frigul la distanță, pentru a primi avantaje, pentru a riposta și a te afunda mai tare spre centru, iar când ai ajuns la centru, să găsești resursele rare necesare pentru a părăsi mediul deteriorat în care te afli. Totuși, planeta nu este de acord cu ideea ta. Te va copleși cu obstacole. Va trebui să te descurci și sa lupți înapoi, dar pentru aceasta trebuie întâi să scapi cu viață.

Ești în stare?

Frostcore nu a fost făcut pentru a fi o experiență uzuală, având în schimb scopul de a îngreuna viața player-ului, dar nu o face într-un mod nedrept, menținând presiune asupra lui pe tot parcursul jocului. Pe de altă parte, când succesul este, în final, atins, când învingi un boss pentru prima oară sau când obții o armă care decimează inamicii care, nu cu mult timp înainte, reprezentau pericole mortale, satisfacția motivează toată munca depusă. În final, Frostcore este o experiență ce îmbină efortul și succesul, un triumf al unei ființe umane solitare împotriva unei întregi planete. Mai mult, o planetă conștientă și răuvoitoare.

Tehnologii

Jocul este dezvoltat in Unity 3D cu limbajul C#.
In general, grafica a fost conceputa special pentru acest joc de catre un artist din Germania, dar cum acesta nu participa/nu poate participa, o consideram ca a nu fi a noastra.
Generarea hartii a fost facuta cu algoritmul Cellular Automata (bazele acestei generari fiind dintr-un tutorial de pe net, peste care noi am construit). Lightingul a fost facut dupa modelul celui din Terraria, imbunatatit de catre noi, si optimizat de multe ori.
Inventory-ul si Crafting System-ul este aproape in intregime creatia noastra (cateva visite pe Stack Overflow…).
Utilizam doxygen pentru documentatia tehnica, si de altfel cateva dintre resursele standard din unity (cum ar fi Motion Blur).

Cerinte sistem

CPU: orice Dual Core of 2.8 GHz sau mai bun
Placă Video: DirectX9 (shader model 2.0)
RAM: 256 MB sau mai mult
SO: Windows XP SP2+, Mac OS X 10.8+, Ubuntu 10.04, Steam OS+
Unity 5.3
Instalare: Se dezarhivează și este gata de rulare din executabilul frostcore.exe

Realizatori

Silviu Motfolea

  • Scoala: Liceul Teoretic de Informatica “Grigore Moisil” Iasi
  • Clasa: 10
  • Judet: Iași
  • Oras: Iasi

Screenshots