Gen - The Room - Soft - Iasi - 2009 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Iasi

Descriere

Gen - The Room este FPS single/multiplayer bazat pe ideea de puzzle 3D. Mediul de joc este unul cubic, in totalitate modificabil si interactiv, asemanator interiorului unui cub rubik, fapt ce confera un stil total diferit de joc fata de FPS-urile deja existente. Jucatorul va trebui sa foloseasca in avantajul sau capacitatea de a modifica sectiuni ale zonei de joc pentru a finaliza un puzzle. De asemenea, jocul contine si un editor de harti pentru a crea puzzle-uri, si un modul benchmark pentru a configura automat partea grafica. Fiind conceput in totalitate in java, principalul scopul acestui proiect este de a demonstra capacitatile grafice ale acestui limbaj de programare, si de evidentia tehnicile si algoritmii grafici folositi in cadrul acestui joc. Dintre acestea, cele mai importante tehnici folosite sunt: arhitectura “scene-graph”, “bounding volumes” (AABB, OBB, sferic), instantierea geometriei, “object culling”, “face culling” la nivel de triunghi, coliziuni bazate pe volum sau la nivel de triunghi (+“picking”), shadere GLSL cu suport vertex si fragment (“bloom” HDR, “lens/ depth of field”, “motion blur”, “stencil shadows”, “dynamic shadow maps”, “screen space ambient occlusion” - SSAO, “lens flare” etc.), sistem de particule, lumini directionale/ punctiforme/ proiectate (“directional”, “point”, “spot”), iluminare per-vertex sau per-pixel (shader + “normal map, dot3RGB”/ "parallax mapping), “depth fog” (ceata), “LOD” (discret sau continuu), filtrare texturi (“bilinear”/ “trilinear”, cu suport multitexturare), texturi comprimate, texturi cubice, “billboards”, “imposters”, teren (procedural, sau bazat pe heightmap + texturare simpla/ procedurala), skybox, “display lists”, VBO, FBO, incarcare modele md2/md3, sistem GUI vectorial, cu suport de skinning/ scripting, input, sunet spatial, separarea buclei logice de randare, multithreading, scenariu de joc bazat pe script-uri groovy etc. Principalele surse de inspiratie au fost un cub rubik si o animatie creata de Christian Smith, student al Vancouver Film School.

Tehnologii

java

Cerinte sistem

procesor peste 1 Ghz (preferabil dual core), 512mb/ram, placa video 128mb cu suport GLSL, (recomandat- peste 1Gb), 200mb spatiu liber pe HDD, placa de sunet + periferice

Realizatori

Porof Victor

  • Scoala: Colegiul National “Emil Racovita”
  • Clasa: XII
  • Judet: Iasi

Dima Teodor

  • Scoala: Colegiul National “Emil Racovita”
  • Clasa: XII
  • Judet: Iasi

Screenshots



Fain. Educational sau utilitar? :smile:

St3faN

Fain. Educational sau utilitar? :smile:


Utilitar:P
timotei21
St3faN

Fain. Educational sau utilitar? :smile:


Utilitar:P

mersi timo, esti mai rapid ca mine :laughing: da, e utilitar.

un scurt film pentru a evidentia modulul de benchmark:
http://www.youtube.com/watch?v=wCW2SljB14U&feature=channel

si aici un preview al sistemului GUI, scripting si skinning:
http://www.youtube.com/watch?v=ff30FNNWAR8

video gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=dAuMu30mkqQ