Host SOFT SHOP v1.3 - Soft - Botosani - 2007 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Botosani

Descriere

Programul este destinat administratorilor firmelor de calculatoare care au nevoie de un program util şi uşor de folosit pentru o gestionare simplă a produselor aflate la vânzare. Programul include de asemenea si un configurator de sistem, foarte util firmelor care realizează configuraţii pe loc, la cererea clientului, în locul configuraţiilor prestabilite pe care clientul e nevoit să le accepte.
(…)
Coş de cumpărături
Prin intermediul meniului “Cos de cumparaturi” se poate gestiona conţinutul curent al coşului virtual. Submeniul “Vizualizare coş” va afişa o fereastră ce conţine un tabel cu produsele din coş (codul, denumirea, pretul in lei, pretul in dolari, cantitatea, pretul total şi categoria din care face parte produsul).
(…)
Emitere factură
Prin alegerea opţiunii “Emitere factură”, programul va genera un preview al facturii proforme ce va fi listată. Acest preview, conţine datele cumpărătorului (ce pot fi introduse automat din baza de date, în cazul în care acesta a mai cumpărat produse de la firmă), un tabel cu produsele din ofertă, posibilitatea introducerii un discount (procent ce rămâne la latitudinea utilizatorului/administratorului). În cazul în care produsele din coş formează configuraţia unui sistem şi vor fi vândute ca atare, utilizatorului are opţiunea “Make system”, ce va crea posibilitatea afişării, în oferta listată, doar a preţului total al sistemului, cu configuraţia aferentă, dar vor lipsi preţurile fiecărui produs în parte.
Opţiunea “Save” va salva oferta într-o bază de date a programului, ea putând fi consultată ulterior. Butonul “Print” va scoate la imprimantă factura proformă corespunzătoare opţiunilor alese de utilizator. Dacă în momentul respectiv se realizează şi vânzarea propriu-zisă, se vor folosi butonul “Validare iesire” (unde se va introduce numărul facturii fiscale aferente vânzării) şi butonul “Print Garanţie” pentru listarea documentelor necesare acordării garanţiei. Utilizatorul va trebui, în acest moment, să introducă seriile şi perioadele de garanţie ale produselor.
(…)
Configurator de sistem
Fiind destinat firme-lor de calculatoare ce realizează configuraţii pe loc, în funcţie de nevoile clientului, programul are un modul de configurare a unui sistem, foarte uşor de folosit de către utilizator.
Acesta poate alege, pe rând, toate compo-nentele sistemului din ofertă, în funcţie de preţ, compatibilitate precum şi de disponibilitatea acestuia în stoc. În cazul în care produsul ales nu este în stoc, va fi afişat pe fond de culoare roşie. În fiecare moment se poate verifica preţul total al sistemului în lei noi cu TVA.
La finalul configurării sistemului, acesta se poate adăuga în coş, pentru a mai putea fi adăugate componente opţionale, sau poate fi emisă factura proformă ce va conţine configuraţia aleasă.
(…)
Service
Din acest meniu se pot creea uşor fişe de service. Acestea sunt utile în momentul în care clientul revine cu un produs care nu funcţionează la nivelul aşteptat şi solicită repararea lui, în condiţiile garanţiei. Utilizatorul va trebui să identifice în baza de date produsul ce va fi introdus în service si va completa rubrica “Explicaţii” cu descrierea problemei. Programul va lista 2 fişe de service. Una va rămâne la client şi una la firmă.
Din submeniul “Vizualizare” se pot accesa produsele aflate în service şi, prin apăsarea tasta ENTER, se poate realiza ieşirea din service a produsului.
(…)
Stoc
Prin intermediul meniului “Stoc” se poate realiza o simplă gestiune a produselor (intrări/ieşiri din stoc) precum şi a furnizorilor. Submeniul “Intrare/Recepţie” simulează o notă de recepţie, ce va fi completată de utilizator cu următoarele informaţii: documentul de însoţire a mărfii, furnizorul (ce va fi ales din baza de date existentă), categoria din care face parte produsul, preţul de intrare în stoc, adaosul commercial (ce se ia automat din opţiunile programului) şi cantitatea. Pretul de vânzare al produsului se calculează automat.
În cazul în care produsul a existat în stoc şi se cunosc informaţii despre el, cantitatea si preţul vor fi singurele actualizate, prin alegerea opţiunii “Produs din listă”. Dacă este un produs nou, utilizatorul va folosi opţiunea “Produs nou”. În fereastra apărută, programul a generat automat un cod pentru produsul respectiv, în funcţie de categoria din care face parte.
Informaţiile vor fi salvate şi intrarea va fi realizată în momentul în care va fi apăsat butonul “Actualizare”. Se pot introduce în continuare produse în stoc fie pe aceeaşi notă de recepţie (“Continuare notă”) fie printr-o notă de recepţie nouă (“Nota noua”).
Tot din meniul “Stoc” se pot genera şi rapoartele necesare unei contabilităţi. Se introduce perioada (data început şi data sfârşit) pentru care se doreşte raportul. Pe ecran vă apărea un preview al raportului ce poate fi listat sau doar consultat. La final este calculat automat totalul intrărilor/vânzărilor/tva-ului.

Programul este o viabilă soluţie pentru reprezentanţii secţiunii marketing a unei firme de calculatoare, ce se vrea puternică, performantă şi rezistentă pe o piaţă concurenţială acerbă.

Tehnologii

Visual FoxPro 6.0 si Visual FoxPro 9.0

Cerinte sistem

Programul va putea fi rulat pe orice sistem cu Windows pe 32 de biti.
Cerintele minime ale sistemului sunt : PIII 800Mhz, 64 MB RAM, video 4 MB.

Realizatori

Hostiuc Iulian

  • Scoala: Colegiul National “A.T. Laurian”, Botosani
  • Clasa: a XII-a
  • Judet: Botosani

Screenshots



Nu stiu cum se face, dar seamana al dracului de bine cu programul comercial de facturare de la Elsaco :laughing:

Poate dar cred ca programul de facturare al Elsaco e mult mai complex.



Programul tau are functii CRM - prevanzare, vanzare si relatia cu clientii? Poate prezenta rapoarte cu profitabilitate, clienti, facturi, costuri sau altele? Poate fi folosit la previzionarea vanzarilor? Daca o firma are mai multe puncte de lucru se pot centraliza informatiile?