InfoConquer - Web - Suceava - Lucrari 2024 Nationala

Informatii generale

Descriere

InfoConquer este un website destinat programatorilor, fie că sunt începători sau avansați. Utilizatorii pot rezolva probleme de algoritmică, primind feedback bazat pe testele încărcate de pe platformă. Problemele variază de la structuri de date fundamentale la teorii avansate ale grafurilor. Totodată, ei pot participa la concursuri de algoritmică împreună cu alți participanți și pot să-și mențină o serie de rezolvare a problemelor în fiecare zi prin accesarea calendarului de pe platformă, care oferă o problema zilnică.

Tehnologii

Prin cadrul acestui proiect, am reușit să creez un website care să faciliteze învățarea și perfecționarea abilităților de programare pentru utilizatori de toate nivelurile.

Așadar, printre funcționalitățile proiectului regăsim:

:notebook_with_decorative_cover: Vizualizarea și rezolvarea de probleme: utilizatorii pot rezolva probleme de algoritmică într-un limbaj de programare la alegere. Această funcționalitate este supusă unui formular completat de un admin, care reprezintă toate detaliile problemei (descriere, exemple, ieșire, intrare, limita de timp, limita de memorie, teste etc.). Utilizatorii se întâlnesc și cu un editor de cod (React CodeMirror - CodeMirror component for React.), unde pot scrie soluția pentru problema propusă. În cadrul acestei funcționalități, se pot vedea și statisticile problemei (grafic cu numărul de rezolvări în ultimele 7 zile, primele submisii acceptate, cele mai bune soluții în ceea ce privește timpul și memoria);