Lost in Galaxy - Utilitar - Iași - Lucrari 2016 Nationala

Informatii generale

Descriere

În Lost Galaxy, ești o fantomă prietenoasă pierduta într-un univers mare și încercați să ajungă pe o planetă în condiții de siguranță. Poti sa sari de pe o planetă la alta, dacă acestea sunt destul de aproape. Dar, să aibă grijă de soare … daca esti prea aproape ai putea arde acolo sau, dacă ești prea departe, ai putea îngheța acolo. In ambele cazuri, va fi blocat acolo pentru un timp. In joc, apar potiuni la întâmplare și dacă le prinzi vei primi super-puteri. Există 4 tipuri de puteri: puterea de gheață (vei deveni o fantomă de gheață și ai putea îngheța planete, dacă te duci pe o planetă aceasta v-a ingheta iar daca o altă fantomă este acolo va fi înghețata si ea.), putere de foc (la fel ca puterea de gheata, dar vă va arde planete), super-jump ( poti sari pe planete foarte departate), și planet-mover (poti “scutura” o planeta).
La fel ca puteri există mai multe tipuri de planete: flower planet (este doar o planeta normala ce poate fi inghetata sau arsa), candy-planet (cat timp stai pe ea, vei deveni mai gras si te vei roti foarte lent) și city-planet (cat timp ce tu stai pe ea, vei pierde 1 stea la fiecare 10 secunde).
Soarele este special. Are 4 faze și vă afectează în mod diferit pe fiecare. Prima fază este “super-shine”, și poți rămâne pe el doar dacă ești o fantomă de foc. În a doua faza te poti roti pe el daca esti fantoma de foc, daca nu te va arde și de a fi blocat acolo până în faza a 4. Următoarea fază este una rece, va fi înghețat, la fel ca si in cealalta te vei putea misca doar daca ai puterea de gheata. In ultima faza te poti misca din nou, dar tot atunci si primesti stele daca stai pe el.

Tehnologii

Tehnologii folosite:
Am folosit: Unity 3d, Photon Unity Networking, Visual Studio 2015, C#, Paint.Net

Unity 3D
Am ales platforma Unity pentru ca este free, eficienta, are documentatie foarte bine facuta, suporta 21+ platforme codul fiind portat foarte rapid, este specializata pe jocuri, usor de inteles, fizica este implementata foarte eficient, interfata UI este foarte usor de personalizat, etc.
C#
Am ales sa scriem codul in c# pentru ca este un limbaj de programare eficient, destul de raspandit, si lucreaza foarte bine cu engine-ul ales.

Cerinte sistem

Cerintele minime sunt:

RAM: Minim 100 Mb liberi
CPU: Aproape orice procesor dual-core
!Nu merge pe dispozitive non-neon
CPU Speed: 1Ghz +
OS: Android
Disk Space: 70 Mb

Realizatori

Horia Turcuman

  • Scoala: Liceul de informatica Grigore Moisil Iasi
  • Clasa: 10
  • Judet: Iași
  • Oras: Iasi

Vlad Turcuman

  • Scoala: Liceul teoretic de informatica Grigore Moisil
  • Clasa: 10
  • Judet: Iași
  • Oras: Iasi

Screenshots

Cum adica fizica este implmenentata foarte eficient? Ce anume ai gandit sa fie mai eficient in dezvoltarea jocului asta? Si ce face butonul din stanga sus, pune pauza? Sau te duce in meniu ?

Nu ai furnizat sursele proiectului. Comisia nu are ce evalua.

Credeam ca pana marti putem incarca sursele. Noi avem jocul pe bitbucket, dar nu am reusit sa pun acel repository, asa ca am facut unul nou pe github. E ok daca il incarc astazi?

Prin fizica este implementata foarte eficient ma refeream la engine-ul unity, nu la ce am implementat noi. Butonul din stanga sus te duce la un meniu cu informatii utile si iesirea din joc, nu pune pauza.

https://bitbucket.org/vladturcuman/galaxyempire Acesta este linkul catre proiectul de pe bitbucket. noi mai avem ceva deja modificat care trebuie doar verificat si o sa il punem pe git imediat.

Am pus sursele, documentatia si apk-ul pe link-ul furnizat initial.