MAZE - Soft Utilitar - Cluj - 2013 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft Utilitar
  • Judetul: Cluj

Descriere

MAZE este un joc / motor de joc 3D in care jucatorul poate sa exploreze un labirint si sa culeaga obiecte ascunse in interiorul acestuia.

Pentru a profita de performata procesoarelor moderne, motorul ruleaza pe 3 threaduri diferite care actualizeaza obiectele, gestioneaza resursele si randeaza scena.

Motorul grafic utilizeaza OpenGL 2.1 si shadere GLSL pentru a desena scene detaliate. Tehnicile folosite includ deferred shading, cascaded shadow maps, soft shadows, bump and specular mapping, depth of field si fog.

Detectarea coliziunilor se face cu ajutorul unui octree si a unor algoritmi optimizati cu SSE3.

MAZE ruleaza pe windows si poate fi compilat cu vc++ 2010 sau mingw.

Tehnologii

C++, Lua, Python, OpenGL, OpenAL, Blender, zlib, libpng, freetype2, glm, ogg, vorbis

Cerinte sistem

CPU Intel Pentium 4 ‘Prescott’ cu SSE3; GPU NVIDIA/ATI cu OpenGL 2.1 si GL_ARB_draw_instanced sau Intel GMA 3000; 64 Mb RAM

Realizatori

Licker Nandor

  • Scoala: Liceul de Informatica “Tiberiu Popoviciu”
  • Clasa: XII
  • Judet: Cluj

Militaru Cristian

  • Scoala: Liceul de Informatica “Tiberiu Popoviciu”
  • Clasa: XII
  • Judet: Cluj

Dolean Samuel

  • Scoala: Liceul de Informatica “Tiberiu Popoviciu”
  • Clasa: XII
  • Judet: Cluj

Screenshots



La tehnologii folosite vad ca ati folosit atat Lua cat si Python. De ce amandoua si nu unul singur?

As vrea sa compilez programul, sa il incerc, daca nu e vreo problema.

Folosesc CodeBlocks cu MinGW, si primesc eroarea:
error: request for member ‘m128_f32’ in ‘a’, which is of non-class type ‘const __m128 {aka const __vector(4) float}’|

Pare a avea de-a face cu SSE3.

AlexBuicescu

La tehnologii folosite vad ca ati folosit atat Lua cat si Python. De ce amandoua si nu unul singur?



LUA este integrat in engine, python am folosit la plugin-ul pentru blender.

attila3453

As vrea sa compilez programul, sa il incerc, daca nu e vreo problema.

Folosesc CodeBlocks cu MinGW, si primesc eroarea:
error: request for member 'm128_f32' in 'a', which is of non-class type 'const __m128 {aka const __vector(4) float}'|

Pare a avea de-a face cu SSE3.



Fixed.

Merge, multumesc.
Are vertical sync? Consuma cam mult CPU.

As dori sa incerc si eu jocul daca se poate. De unde pot lua codul sursa ca sa il compilez?

https://github.com/nandor/MAZE