MemoriX - Educational - București - Lucrari 2017 Nationala

Informatii generale

Descriere

MemoriX este un joc ce dezvoltă abilitățile cognitive ale utilizatorilor. Acesta a fost gândit să îmbunătățească memoria vizuală și conduita perceptiv-motrica a jucătorilor printr-o experiență plăcută și captivantă.
MemoriX îmbină un număr de adaptări ale tipologiilor clasice de jocuri de memorie. Acestea sunt ajustate astfel încât să stimuleze și să dezvolte multiple caracteristici ale memoriei voluntare: volumul, elasticitatea, exactitatea și promptitudinea.
Proiectul este structurat într-o aplicație ce conține un welcome screen si 3 moduri de joc.
Primul mod este numit Memory Matrix. Jucătorului îi este prezentată o matrice ce conține un model. După un scurt timp, modelul dispare și au loc eventuri. Matricea se poate roti într-o anumita direcție, se poate întoarce pe partea cealaltă sau își poate ajusta modelul printr-o operație de negare. După event-uri jucătorul trebuie sa refacă modelul într-un timp cât mai scurt.
Cel de-al doilea mod este numit Simon, după clasicul joc. Jucătorului îi este prezentată o matrice de dimensiuni reduse. În acest mod, se pune accentul pe ordinea elementelor, utilizatorul trebuind să refacă un model pe măsură ce acesta este generat. Asemănător cu modul anterior, pot apărea aceleași event-uri și utilizatorul trebuie sa completeze modelul rapid.
Al treilea mod, Match Pairs, este de asemenea bazat pe un joc clasic. Jucătorului îi este prezentată o matrice cu număr total de elemente par. Acesta alege câte doua elemente in scopul găsirii de perechi de cuburi colorate la fel, eventurile din modurile anterioare fiind prezente și aici.
Publicul țintă constă în două categorii principale. Prima categorie este formată din oameni obișnuiți de toate vârstele ce nu suferă de afecțiuni psihice, și care vor doar sa își dezvolte memoria ca aptitudine. Cea de-a doua categorie consta în pacienți cu tulburări de memorie ce au nevoie de metode de refacere medicală inovatoare.
Acest proiect este pasul premergător pentru dezvoltarea unei platforme mai complexe ce facilitează recuperarea medicala a pacienților ce suferă de afecțiuni psihice din acest domeniu.

Tehnologii

Motorul grafic folosit este Unity, codul fiind scris în limbajul de programare C#. Grafica a fost realizată în GIMP.

Cerinte sistem

Sistem de operare: Windows, Linux, Mac OS X, Android, iOS
Memorie RAM: 500 MB
Frecvență procesor 1 GHz
Spațiu de stocare: 100 MB

Realizatori

Ion Orins

  • Scoala: Colegiul Național Bilingv “George Coșbuc”
  • Clasa: 10
  • Judet: București
  • Oras: Sector 3

Paul Bricman

  • Scoala: Colegiul National Bilingv “George Cosbuc”
  • Clasa: 10
  • Judet: București
  • Oras: Bucuresti

Screenshots