Ninja Climb - Software Utilitar - Hunedoara - 2015 Online

Informatii generale

Descriere

„Ninja Climb” este un joc 2D pentru calculator, compatibil cu sistemele de operare Linux, Windows si MacOS. Mecanicile jocului sunt foarte simple, fiind un joc accesibil pentru toate categoriile de vârstă. Astfel, în joc vei fi pus în pielea unui ninja care este nevoit să iasă din Vulcanul Kakorantiki, în timpul erupţiei. Pentru a putea urca, are la dispoziţie mai multe lespezi de rocă. Totuşi, sarcina sa nu este deloc uşoară, întrucât lava urcă într-un ritm alert şi în vulcan se pot găsi diferiţi monştri.

Tehnologii

Unity 4.3, Photoshop CS6

Cerinte sistem

Sistem de operare: Windows/Linux/MacOS
Procesor 1Ghz
64 MB RAM

Realizatori

Negru Vlad

  • Scoala: Colegiu National “Aurel Vlaicu”
  • Clasa: 10
  • Judet: Hunedoara
  • Oras: Orastie

Popa Paula Roxana

  • Scoala: Colegiul National “Aurel Vlaicu”
  • Clasa: 10
  • Judet: Hunedoara
  • Oras: Orastie

Screenshots


1 Like

Felicitari, arata bine, v-am vazut si la InfoMatrix :slight_smile: L-as porta si pe Android.

  1. De ce ai folosi:“Input.GetKeyDown(KeyCode.Space”? ( din cate stiu unity3d e foarte bun prieten cu principiul de Cross-Platform )
  2. float pos = GameObject.Find(“Player”).transform.position.y; ( apare in functia Update, adica in fiecare frame. Ti se pare ok sa cauti in fiecare frame in Hierarchy, dupa obiectul “Player” si sa folosesti acel float? )
    PS: In proiect sunt multe situatii in care functia Update nu este folosita optim.
    EX: “GameObject.Find(“Player”).transform.position.y-error;” || “Vector3 pos = transform.position;” ||
    si altele.
  3. Imi poti explica cum ai facut animatiile? Daca e printr-un state machine sau prin alt ceva?
  4. Pentru ce ai folosit functia “FixedUpdate”?
  5. De ce as juca acest joc si nu orice alt editie a jocului: PapiJump ?

PS: Imi place grafica si consider ca jocul este bunicel.