Osciland Intre Trecut si Viitor este un soft educational ce si-a propus sa usureze procesul de invatare in domeniul fizicii. Studiaza doua teme importante din fizica de liceu: Oscilatii mecanice si Lumina
Da. Toata partea de programare a fost realizata in flash. Absolut totul este dinamic. se pot modifica valoriile dupa bunul plac (in nishte limite totusi din motive de reprezentare pe ecran). Garficele, mishcariile, tot este dinamic. Utilizatorul interactioneaza foarte mult cu softul. Animatiile pot fi oprite in orice moment pentru a putea vedea diferite valori, lucru ce este imposibil intr-un experiment in laborator. Deasemenea la lumina am studiat mai multe capitole precum reflexia, refractia, formarea umbrei si a penumbrei, imagini in oglinzi si formarea de imagini in lentile. Totul deasemenea este dinamic. La refractie poate fi modificata culoarea razei de lumina si deasmenea cel de al doilea mediu. Astfel se poate observa schimbarea unghiului de refractie in functie de cei doi paramatri. Deasemenea poate fi schimbat si unghiul de incidenta. La Formarea de imagini in lentile pot fi deasemenea formate cele trei raze care trec prin focare si prin centru lentilei. Fiecare raza poate fi independent scoasa pentru a ajuta elevul in ralizarea desenului in caiet. Deasemenea exista si animatii introductive (care nu sunt dinamice) realizate in 3D. Cei prezenti la galaciuc o sa vada intregul soft.
felicitari ca totul e scriptat in flash si e dinamic (chiar as fi curios in ce proportie ) insa nu inteleg de ce nu ati incercat sa folositi papervision3D (open source) pentru animatiile 3D care putea fi dinamice in acest mod
si ca sa fiu un pic rautacios ati putea pana la galaciuc sa creati propriile componente ori sa creati macar skinuri noi
Proiectul asta este putin mai “vechi” ca sa il numesc asa. Vara trecuta a participat in finala Siveco. Eu si echipa mea am fost clasa a XII-a anul acesta si nu am avut timp sa mai facem ceva nou (decat cateva mici bug-uri rezolvate). Ca sa fiu mai explicit, cand acest proiect a inceput pluginul de papervision era inca untr-un stadiu foarte primitiv. Cand a aparut flash CS3 proiectul era gata in proportie de 80-85% si ca sa nu avem probleme de compatibilitate intre AS2 si AS3 am hotarat sa ramanem pe AS2.