In ceea ce priveste functia asinx+bcosx=c, ea nu poate fi reprezentata, tot ce se poate reprezenta este o functie cu coeficienti intregi. Obiectul de studiu era doar graficul functiei de gradul 2, nu am facut ceva asa complex. Nu am facut nici reprezentarea inversei unei functii de gradul II, pentru ca nu exista, o functie trebuie sa fie bijectiva pentru a se putea calcula inversa ei, si o functie de gradul II nu e bijectiva.
Graficul unei functiei de gradul II se realizeaza folosind un sistem de coordonate, ceea ce inseamna ca trebuie sa ai 2 axe perpendiculare care au sens, directie unitate de masura si un punct comun de intersectie. De unde stiu eu care este sensul, ce reprezinta fiecare din cele 2 axe si al cui este acel grafic?
Pot sa simulez rezolvarea ecuatiei de tipul acosx+bsinx=c si cand reprezint o functie imi zice daca este concava/convexa, crescatoare/descrescatoare? Pot sa reprezint si inversa functiei de la care plec?
Nu ma refeream la inversa functiei de gradul II ci la alte functii(stiu cand se poate calcula inversa unei functii). Daca cuprinde materie de clasa a10a ma asteptam sa cuprinda functii trigonometrice cu tot cu grafice si functii injective,surjective, sa imi zica daca functia este convexa/concava, crescatoare/descrescatoare.
Pentru ecuatia acosx+bsinx=c nu doream o reprezentare grafica si doar o rezolvare . Exista 4 metode clasice de rezolvare. Nu cred ca e foarte greu de implementat.