Informatii generale
- Categorie: Educational
- Judetul: Brașov
- Surse: GitHub - HyperGamer27/steep.js-pages
Descriere
Acest proiect dispune de un sistem cartezian intuitiv care face afisarea functiilor matematice o banalitate.
Pe panoul de control sunt 3 butoane cu rol prestabilit (RUN → incepe afisarea functiilor, HELP → este butonul general pentru documentatie, CLEAR → reseteaza interfata ecranul pentru a fi refolosit). Sub butoanele de pe pagina de comanda se afla 2 slidere pentru grosimea vizuala a functiei afisate si unul pentru calitatea afisarii functiei. Ca observatie: Cu cat creste numarul de mostre afisate ale functiei cu atat creste si timpul de executie al afisarii. Pentru o afisare de ansamblu se recomanda folosirea a mai putine mostre, iar daca urma de pe sistem este cea dorita se poate redesena functia cu o rata a calitatii(sample rate) mai mare. Sub slidere se afla 4 casete ce text pentru legile functilor(valorile lui y in relatia z=f(x)). Observatie: Este complet necesara redactarea functiilor in format informatic(Javascript)(x * x in loc de x ^ 2 etc sau folosirea de functii strict apartinand Javascript).
In coltul din dreapta jos programul dispune de valoarea aproximativa a cursorului pe sistemul de coordonate x0y.
De asemenea solutia dispune de un blackboard virtual care este foarte util pentru adaugarea de notite sau adnotari sistemului x0y(ideal pentru rolul didactic)
Tehnologii
In conceperea acestui program am folosit biblioteca p5.js si biblioteciile standard Javascript.
Cerinte sistem
Un browser modern precum Google Chrome sau Mozilla Firefox.
Realizatori
Antonio Cristian Nicolae
- Scoala: Colegiul “Nicolae Titulescu”
- Clasa: 10
- Judet: Brașov
- Oras: Brasov