Quadrapod - robot de recunoastere si localizare - Soft - Arges - 2010 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Arges

Descriere

Acest proiect are ca scop demonstrarea unui concept de robot utilitar , care poate ajuta in operatiuni de Cautare si localizare , Gasire de supravietuitori intr-o zona inaccesibila omului , etc

Tehnologii

C++ , Visual Basic , Arduino programming language , AI , Computer assisted control

Cerinte sistem

.net framework 2.0
USB 2.0

Realizatori

Slavila Radu

  • Scoala: CNL “Zinca Golescu”
  • Clasa: 12A
  • Judet: Arges

Screenshots


Felicitari pentru folosirea Arduino! Abia astept sa vad prezentarea. Ce algoritm de pathfinding ai folosit? Si inca ceva, vad la tehnologii C++ si Visual Basic. De ce? :smile:

C++ , Visual Basic , Arduino programming language , AI , Computer assisted control


Sunt incepator in privinta Arduino Duemilanove, si a micro programarii, dar as fi curios sa-mi spui si mie ce paradigme ale Inteligentei Artificiale ai folosit?

hey… ma bucur ca s-a retras Bratu Eduard de la pagini web… si vii tu la Galaciuc in locul lui
dar ma intreb de ce participi doar tu, adica Ionut si Dani de ce nu sunt la realizatori :question:
Ca totusi, robotul este al lui Ionut si a contribuit si Dani. :confused:

EDIT: Probabil acesta ar trebui sa fie un mesaj privat, dar nu am gasit cum se trimite unul…

Laurion

hey.. ma bucur ca s-a retras Bratu Eduard de la pagini web... si vii tu la Galaciuc in locul lui
dar ma intreb de ce participi doar tu, adica Ionut si Dani de ce nu sunt la realizatori :question:
Ca totusi, robotul este al lui Ionut si a contribuit si Dani. :confused:

EDIT: Probabil acesta ar trebui sa fie un mesaj privat, dar nu am gasit cum se trimite unul...


Misto

Te rog da-mi si mie niste detalii, despre ce librarii ai folosit… ai folosit libraria servo?, detalizeaza un pic partea aceea cu AI-ul. Povesteste-ne si noua din experienta ta cu placa de dezvoltare Arduino. Da-ne mai multe detalii.