Softu’ este o metoda de intelegere si aprofundare a romanelor. Totodata se pot da teste pentru verifarea cunostintelor dobandite pe parcursul lectiei. In plus, softul nu are rolul de a inlocui profesorul, ci de a-l ajuta.
Cred ca nu am inteles intrebarea ta…
"Mi se pare putin degeaba softu, cel putin din screenshot-uri. Cu ce este mai bun decat lecturarea unei carti, de exemplu? "
eu personal nu vad absolut nimic inovativ in asta…deja vad sabloane adaptate pe diferite materii: lectii-teste-lectii-teste…
trecand peste…
Sunt niste teste care presupun ca sunt fixe si limitate ca numar (fara drept de apel din partea utilizatoruli) la fel ca lectiile… respectiv date culese probabil dintr-o carte de comentarii.
Poate utilizatorul/profesorul sa creeze macar noi teste pentru elevi daca nu a modifica, adauga noi lectii?
Poate fi vazut si ca soft daca il prezinti ca un soft, insa e o limitare, PC-urile pe care il instalezi vor trebui sa aiba PHP si MySQL instalate pe langa Apache, daca nu folosesti un server. In plus nu mi se pare foarte inovator.
Mi se pare mai ciudat insa ca in scoli nu se folosesc absolut de loc programe, profesorii preferand sa predea in stilul clasic si pe motiv ca nu e timp, e materia prea incarcata. In 3 ani de liceu nu am folosit niciodata un program educational la clasa, parca o data sau de doua ori s-au pus niste prezentari ppt la bio.
Nu asta am vrut sa zic. Dar eu sincer mai degraba as citi o carte decat sa folosesc un soft care nu vine cu nimic nou (cu exceptia cazului Copy/Past :smiley:)
Sincer, nu inteleg care e ideea acestei intrebari. De ce nu se clarifica odata ca nu conteaza limbajul ci scopul. Un soft poate la fel de bine sa fie facut in php sql; daca o pagina web are niste standarde clare de limbaje de programare asta nu-nseamna ca tot ce e scris in respectivele limbaje trebuie sa fie inscris la web.
Daca am facut o lucrare in php, sql iar scopul sau este unul utilitar, e clar ca-mi voi inscrie lucrarea la utilitar. Sunt niste diferente legate de natura proiectului si felul de a gandi proiectul care fac ca limbajul folosit sa nu fie vreun argument pentru categoria in care se va inscrie. Soft chiar poate fi si in html si-asa mai departe - ca tot o sa avem un seminar al celor de la oracle- thinkquestul lor e din ce am inteles pana acum un fel de soft edu in html, etc...
Criteriile pentru fiecare sectiune sunt cele care vor judeca cat de bine si-a atins scopul lucrarea pentru categoria inscrisa, si-aici se vor vedea depunctarile daca prin limbajul folosit concurentul n-a reusit sa atinga pucnte cheie pentru scopul declarat
Daca intrebarea era in sensul ca de ce s-a straduit foloseasca limbajele respective in loc sa foloseasca alte pentru a-si usura munca, imi cer scuze, insa mi se pare ca persista in permanenta etichetarea lucrarii intr-o categorie in functie de limbaj