Informatii generale
- Categorie: Utilitar
- Judetul: Caraș Severin
- Surse: GitHub - NDXDirectorsCut/SA2-Remix
Descriere
Sonic Adventure 2 Remix recreeaza de la zero mecanicile din Sonic Adventure 2 in Unity, fiind oferit si sub varianta de joc dar si sub varianta de proiect Unity ca oricine sa aiba posibilitatea sa invete cum sa faca un joc sau sa creeze nivele intr-un joc de tip “Platformer 3D”.
Fiecare abilitate a personajului este scrisa in propriul script ca sa fie cat mai usoara modificarea lor sau adaugarea unor abilitati noi
Abilitati:
- Miscare influentata de gravitatie; Miscarea jucatorului este influentata de gravitatie, accelereaza sau decelereaza dupa unghiul pantei pe care merge.
- Sarit; Jucatorul poate sa sara la o inaltime variata, dupa durata in care apasa tasta Spatiu.
- Spindash; Tinand apasat tasta Left Shift, jucatorul isi poate incarca abilitatea ce il va lansa in fata cand tasta este lasata
- Homing Attack; apasand tasta Spatiu in aer, jucatorul se va ghida automat spre inamicul cel mai apropiat inspre care se misca
- Skid; Jucatorul va incepe sa alunece pana la stop daca isi schimba directia brusc.
- Rail Grind; Jucatorul poate sa se balanseze pe o sina, scopul fiind sa isi mentina viteza stand cat mai drept
Jocul are un sistem de evaluare dupa terminarea unui nivel, jucatorul poate sa primeasca 5 note (A,B,C,D sau E) dupa scorul obtinut in parcurgerea nivelului.
Scorul este influentat de inelele colectate, inamicii distrusi si timpul in care nivelul a fost parcurs/
Tehnologii
Proiectul a fost realizat in Unity, folosind C# ca limbaj de programare.
Jocul contine shadere custom, realizate de mine in Shader Graph, pentru plasarea texturilor automat pe model dar si pentru o grafica mai placuta
Modelele, animatiile si texturile sunt in combinatie create de mine si luate din jocurile “Sonic Adventure 2” si “Sonic Generations”, ambele create de Sega
Modelul, animatiile si texturile pentru jucator sunt create in totalitate de mine
Modelele, animatiile si texturile pentru inamici sunt din “Sonic Generations”
Proiectul foloseste SplineMesh creat de Ben Oeilnoir ce poate fi obtinut aici: SplineMesh | Modeling | Unity Asset Store
Cerinte sistem
OS: Windows 10 64-bit
CPU: Ryzen 5 1600AF/i5-8600K
GPU: Intel HD Graphics/AMD Radeon Vega (placa video integrata)
Memorie: 8GB RAM
Spatiu Stocare: 500mb
Jocul are mai multe nivele de calitate ce pot fi alese in meniul de optiuni daca sunt probleme in rularea lui, este recomandata o placa video dedicata pentru nivelele de calitate mai inalte.
Realizatori
Rares Sincu
- Scoala: Colegiul National “Diaconovici-Tietz” Resita
- Clasa: 10
- Judet: Caraș Severin
- Oras: Res