Space Invaders - Utilitar - Maramureș - Lucrari 2015 Nationala

Informatii generale

Descriere

Lemonade2D este un game engine folosit pentru crearea de jocuri 2d folosind limbajul de programare Java.

Tehnologii

Engine-ul foloseste librariie lwjgl (opengl) si slick-util.

  • OpenGL pentru a desena pe ecran.
  • Slick-util pentru a deschide fisiere audio si imagini.
  1. Pentru a incepe un proiect nou folosind Eclispe :
    File → Import → General → Existing Project into Workspace

  2. Pentru o organizare mai buna a codului este recomandat ca implementarea codului sursa a jocului sa fie in afara package-ului “engine”

  3. Initializarea engine-ului :
    Se creaza o clasa noua care sa contina si functia main.
    Noua clasa creata va fi o extensie a obiectului abstract GameContainer. ex: public class joc extends GameContainer { … }
    In functia main se defineste un nou obiect de tipul clasei care contine functia main si se dau ca parametrii lungimea si latimea ecranului reprezantand rezolutia acestuia, titlul ecranului jocului si daca ecranul va fi redat in varianta full screen . ex : main () { joc j = new joc (1366, 768, “Titlu Jmecher”, false); }
    NOTA : in cazul in care rezolutia nu este una valabila fereastra jocului nu va fi afisata si executia programului se sfarseste.
    Se apeleaza functia RunGame care apartine clasei GameContainer. ex : j.RunGame ();

Exemplu initializare completa :

public class joc extends GameContainer {
public static void main (String[] args)
{
joc j = new joc (1366, 768, “Titlu Jmecher”, false);
j.RunGame ();
}
… construcotul si functiile Tick si Draw a clasei GameContainer …
}

Cerinte sistem

Hardware Recomandat :
Intel Dual-Core 2.0 GHz / Amd Athlon X2 3.2 GHz
RAM : 1 GB
HDD : 1 GB

Software Recomandat :
Eclispe IDE

Realizatori

Bogdan Maier

  • Scoala: Colegiul National Vasile Lucaciu
  • Clasa: 11
  • Judet: Maramureș
  • Oras: Baia Mare

Screenshots