The Journey - Educational - Teleorman - Lucrari 2016 Nationala

Informatii generale

Descriere

The Journey este un joc tridimensional ce situează jucătorul în viitor, într-un viitor în care oamenii nu există decât ca experimente izolate. În acest univers, idealul este de a învaţă cum funcţionau oamenii din trecut pentru a înţelege cum să se ferească de aceeaşi soarta. Jocul doreşte să combine utilul cu plăcutul, realizând o armonie perfectă între un joc de explorare ţintit spre salvarea unei lumi futuriste şi un joc educaţional ce ajută utilizatorul să acumuleze informaţii despre anatomia şi fiziologia corpului uman.

Trezindu-se într-un garaj, utilizatorul află misiunea ce i-a fost atribuită: aceea de a descoperi cum funcţiona corpul unei fiinţe umane, îngrijită într-un laborator specializat, pentru că noua versiune umană să nu ajungă la acelaşi stadiu, şi anume de specie dispărută.

După acomodarea cu noua situaţie şi misiunea primită, utilizatorul va parcurge toate sistemele corpului uman, urmând să descopere funcţiile pe care le au organele şi modul în care acestea îşi îndeplinesc rolul. Informaţiile cuprinse în joc corespund manualului de clasa a XI-a de biologie, însă reprezintă un nivel mediu de cunoştinţe necesare pentru o cultură generală. Pe lângă explicaţiile ce ţin de funcţionarea normală a corpului uman, utilizatorul se va confrunta cu microbi şi virusuri ce îi vor aduce puncte pentru deblocarea unor cunoştinţe suplimentare.

Tehnologii

Jocul este disponibil pentru diverse platforme, incluzând Windows, Linux, Mac OS, însă experienţa cea mai realistă şi apropiată de ideea ce a stat la baza jocului este oferită de Virtual Reality, via HTC Vive & Oculus Rift.

Proiectul a fost realizat în Unreal Engine, folosindu-ne de programarea vizuală (Blueprint). Sarcinile au fost împărţite în mod egal în cadrul echipei, fiecare membru având contribuţia sa în ceea ce priveşte modelarea, programarea, texturarea şi implementarea şamd.

Am folosit ca motor de creare Unreal Engine 4.12.5.
Pentru realizarea modelelor 3D am folosit 3ds Max, ZBrush.
Pentru realizarea personajelor: Adobe Fuse, 3ds Max.
Pentru animaţii: 3ds Max, Mixamo.
Texturile au fost realizare cu ajutorul Substance Designer şi Substance Painter.
Fundalul sonor a fost creat cu ajutorul Audacity.

Cerinte sistem

Pentru sistem normal, fără VR:
Cerinţe minime:

  • GPU: GTX 630
  • CPU: i5 3 GHz
  • Memorie RAM: 4 GB
    Cerinţe recomandate:
  • GPU: GTX 780(+)
  • CPU: i7 3.5 GHz
  • Memorie RAM: 6GB(+)

Pentru Virtual Reality:
Cerinţe minime:

  • GPU: GTX 970
  • CPU: i5 3.5 GHz
  • Memorie RAM: 8 GB
    Cerinţe recomandate:
  • GPU: GTX 980 TI
  • CPU: i7 4 GHz
  • Memorie RAM: 8 GB

Realizatori

Mugurel-Adrian Enache

  • Scoala: Colegiul National “Al. D. Ghica”
  • Clasa: 11
  • Judet: Teleorman
  • Oras: Alexandria

Diana Marin

  • Scoala: Colegiul National “Al. D. Ghica”
  • Clasa: 11
  • Judet: Teleorman
  • Oras: Alexandria

Screenshots