TheGrandMaster - Web - Maramureș - Lucrari 2016 Nationala

Informatii generale

Descriere

Cum testam aptitudinile pentru informatica ale unui elev care nu a studiat informatica?
TheGrandMaster poate fi un raspuns.

Aplicatia propune utilizatorului sa rezolve o problema de logica: gasirea unei combinatii de bile si culori. Un joc asemanator, destul de putin cunoscut, este mastermind.

In prima etapa, utilizatorul poate sa faca mai multe incercari, iar pentru fiecare dintre ele aplicatia ii prezinta un feedback. Analizand acest feedback, utilizatorul decide urmatoarea combinatie cu care va incerca sa rezolve problema.
Exista 18 niveluri de dificultate.

In a doua etapa, utilizatorului ii sunt prezentate direct cateva incercari de rezolvare (generate de un algoritm numit “jucatorul perfect”), impreuna cu feedback-ul corespunzator. Acestea sunt alese in asa fel incat raspunsul corect poate fi determinat dintr-o singura incercare, daca se face un rationament corect.

In sectiunea multiplayer, se poate seta o runda care incepe la un moment stabilit de administrator. Utilizatorilor le este propus un set de probleme de tipul celor din a doua etapa, pe care vor incerca sa le rezolve pe rand. Exista un sistem de punctare care tine cont de dificultatea problemei si de timpul consumat pentru rezolvarea ei.

Tehnologii

Pentru realizarea aplicatiei am folosit urmatoarele tehnologii: HTML, CSS, Javascript, jQuery, AJAX, Bootstrap, PHP, SQL, Server de baze de date MySQL, phpMyAdmin, fonturi de la Google, iconite din biblioteca FontAwesome si editorul de text Atom.

Cerinte sistem

Browser cu HTML5

Realizatori

Oana Rosca

  • Scoala: Colegiul National “Dragos Voda”
  • Clasa: 10
  • Judet: Maramureș
  • Oras: Sighetu Marmatiei

Screenshots