Under Siege - Soft - Bucuresti - 2006 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Bucuresti

Descriere

Under Siege este un joc de strategie in timp real.Jucatorul preia controlul unei armate de unitati militare precum tancuri, elicoptere etc. cat si civile folosite pentru construirea bazei de operatiuni, toate cu scopul de a-si elimina adversarul.

Tehnologii

OPENGL API, 3DSMAX, VISUAL C++,Paint,PhotoShop

Cerinte sistem

procesor 1 Ghz compatibil IBM
memorie 128 RAM
placa video 16 RAM cu suport pentru OpenGl 1.3 sau versiune mai noua
mouse,tastatura,monitor
Recomandat:
1,6 Ghz
256 RAM
placa video cu 32RAM cu suport pentru OpenGl 1.3 sau versiune mai noua

Realizatori

Mihail Claudiu Bogdan

  • Scoala: Colegiul National Bilingv George Cosbuc
  • Clasa: 12
  • Judet: Bucuresti

Grigorescu Mihai

  • Scoala: Colegiul National Bilingv George Cosbuc
  • Clasa: 11
  • Judet: Bucuresti

Cosma Dan George

  • Scoala: Colegiul National Bilingv George Cosbuc
  • Clasa: 11
  • Judet: Bucuresti

Popovici Alfred Andrei

  • Scoala: Colegiul National Bilingv George Cosbuc
  • Clasa: 12
  • Judet: Bucuresti

Screenshots



om inteligent cel care s-a gandit sa puna paint la tehnologii :laughing: … si vedeti ca engleza voastra lasa de dorit, cu toate ca sunteti la bilingv, cica: “powerfull armour”, sau “under seige”, in poza 3 :fearful:

stii as sta sa iti raspund la comentariul tau lipsit d sens dar am treburi mult mai importante de facut ( k de exemplu sa imi expun diploma CAE unde scrie A - as sta sa-ti explic si asta c inseamna dar n-are rost )… asa k ma voi margini doar la a-ti spune k te astept sa vedem cu c vii tu hot shot :wink: … asta e am gresit la un tool-tip…se mai intampla, faceam asta la 4 noaptewhatevera inainte d atestatul la engleza luat cu 10 BTW …( by the way )…iar “Seige” e typo ( greseala survenita din rapiditate se va repara pana ajungem p nationala :wink: "…din nou examen CAE luat cu A…premiu p mun la olimpiada d engleza atestat luat cu 10 si lista poate continua dar nu vreau sa te sperii punand mai mult d 20 d cuvinte p kre trebuie sa le citesti…vai deja am depasit limita vai vai :disappointed:…ahh da si faza cu paint-ul…aici chiar esti misguided sincer ( k sa nu spun altceva )…am facut niste resize d poze in el si m-am gandit k merita sa pun si asta… :unamused:

Ia zi mai Vendetto, tu ce jocuri ai mai facut? Probleme de informatica, ceva? Cate atestate ai luat pana acu? Diplome, chestii? Mmmda, asa credeam si io :wink: e usor sa critici munca altora, da sa te vad si pe tine ca faci macar o sortare si iti promit ca dau o bere :wink:. Pana atunci ciocu mai mic…

Imi cer scuze pentru colegul meu care a luat-o cam prea tare…si as dori sa rezum:



1.

in primul rand cum a mai fost mentionat aceste threaduri sunt pentru a discuta jocul in sine, nu engleza noastra :wink: => discutii, apai la asta ce am putea discuta? am gresit niste stringuri… :laughing:



2.

in ceea ce priveste paintul ca tehnologie… ma rog… ne-am gandit sa ne oprim acolo ca puteam ajunge pana la “microsoft® windows®” sau “curent electric(r?)” :laughing:

Va rog sa incercati sa va tineti cat mai departe de atacuri la persoana si lucruri offtopic. Discutiile constructive sunt singurele care ajuta cu adevarat, certurile si atacurile nu duc nicaieri.

Trebuie inteleasa diferenta dintre o tehnologie si un instrument. Iar Paint este un instrument, la fel si Photoshop. OpenGL, Flash sunt tehnologii.



Btw, in Photoshop nu puteai sa redimensionezi?

hmmm…well depinde…asa orice program p kre il folosesti pt a face ceva este un instrument cu un grad variabil d complexitate. N-am folosit Photo Shop-ul pt a face resize pt k in acel context ar fi fost similar cu a incerca sa omor o musca cu un baros. Revenind insa la ideea despre instruments vs. technologies, adevarata tehnologie folosita ar fi OpenGL. Dar din moment c a fost admis Photo Shop 3DS Max etc k fiind tehnologii se poate admite si supozitia k Paint ar fi o tehnologie ( hai sa-i zicem antica ). Pastrand proportiile Paint poate fi considerat stramosul Photo Shop. Realizez limitele Paint all too well…dar l-am folosit pt “quick-fix solutions” asa k d c sa nu includ si programelul asta dragalas. Oricum gata…am folosit Paint am gresit la spelling knd am scris niste cuvinte…guilty as charged…deja au fost remediate toate. Voi fi mai atent data viitoare si apreciez faptul k ati semnalat

eu sunt ala cu DeXploreru.

ok… deci lasand discutiile puerile deoparte… cred ca singura chestie adevarata cu care va puteti mandrii din jocul asta este eventual motorul… care tinand cont ca am observat putine unitati cred ca nu este foarte bine pus la punct (deoarece un motor bine optimizat trebuie sa fie capabil sa proceseze foarte multe obiecte simultan). Intuitiv as spune ca ati optat pentru un algoritm de lee multi-threaduit care functioneaza pe zOx, lucrand modularizat pe casute de nXn pixeli. Se observa faptul ca jocul este slab dpdv al complexitatii si a ideii (aceasta nefiind tocmai originala :unamused: ) dar tinand cont ca sunteti numai 4 in echipa se poate scuza oarecum. Parerea mea… mai lucreti serios la grafica si ulterior la 3d Modelling… aveti nevoie… iar cand veti ajunge la concluzia ca motoru nu poate sa duca mai mult de 600 de unitati simultan pe plansa… puneti-va pe Cormen.

P.S. se mai observa foarte clar ceva… voua va trebuie un proc de 1.6 ca sa ruleze bine… warcraftul… motorul care va da clasa dpdv al graficii rula “bine” pe un celeron la 700 cu placa de 32 la o rezolutie acceptabila… cu o placa de 16 la rez minima… deci think about that.

d fapt motorul poate duce si 400 d unitati…totul depinde d kti vertecsi are unitatea respectiva…ma rog…poate duce si 500 dak suntem ambitiosi pt k oricum nu randeaza c nu vede…adik c nu e vizibil camerei…avem modele d marimi diferite facute in 3DS Max pt a demonstra asta…evident depinde d kt stai sa lucrezi la modele. Nu te lasa indus in eroare d putinele unitati vazute :smile: …trust me the game can take alot more…ALOT more…si normal k am lucrat Tile Based…asa se lucreaza la orice RTS…d la Warcraft pana empire Earth 2 sau Age of Empires 3… Apropo in Empire Earth 1 aveai nush kte unitati dar nu puteai selecta mai mult d 30 sau asa deodata sa le pui la treaba tocmai pt k orikt d performant ar fi algoritmul tot nu e bine sa-i dai voie jucatorului sa-l supra-solicite. Stii ne-am apucat acum 4 luni d el…2 dintre noi suntem cu BAC-ul la usa…da-ne nitel timp ii facem si story line si nush c. Makr sa punem motorul la punct bine, k p urma e mai usor. BTW a mers si p Duron 850 cu vreo 70 d unitati in frustum simultan + p mun am avut placa GeForce 2 la 32 d MB si a mers perfect. Dar c’mon…un joc d genu asta e destul d greu d facut…pana s-a facut echipa a durat 2 sapt…

stiu ca-i greu… cunosc cativa tipi de faculta care au facut o chestie similara dar cu un aspect mai futuristic… ceva mai bine realizata si complexa… stiu cum e si cu bacu… evident :stuck_out_tongue: dar m-am simtit obligat sa aduc prima oara critica peiorativa ca sa vad cum reactioneaza lumea si in ce masura am dreptate… e spiritul de programator doar… trebuie prevazut the worst case scenario… oricum… nu comentez mai mult pana nu am binariile la indemana… sa le frec nitzel :smile:

P.S. “alot” se scrie “a lot”… do some more english monsieur

DeX

nu comentez mai mult pana nu am binariile la indemana... sa le frec nitzel :smile:


Sper ca nu iti faci iluzii ca la galaciuc o sa apuci sa pui mana pe vreo sursa. Si aici vorbesc de orice program, orice categorie :smile:

liquidsnake… daca taceai… filosof ramaneai… stii care-s binariile??? :smile:

Ma rog, nu utilizez cuvantul “binarii” deoarece nu exista in romana in forma aia… Dar am vazut cazuri in care “binaries” se referea si la codul de urmarea sa fie compilat. Asa ca o sa raman cu termenii “sursa” si “program”.



Asta ca un sidenote, important e ca de obicei pana dupa prezentare nu o sa te lase nimeni sa vezi nici codul, nici programul.

Luati aici sacalilor…am reparat marea pb…multumim vigilenta domnului vendeta desi rau intetionat…ne-a facut un bine…ca am fost p municipiu cu eroriile astea si tot am luat locul intai… de asemenea vom spulbera mitul care sugereaza ca motorul nostru grafic ar fi prea lent sau ineficient…atunci cand o sa il prezentam p tara…noi am vrut sa punem la technologii toate programele folosite doar ca voi sunteti carcotasi…well n-avem tratament pt asa ceva …io o sa plec in vacanta… any pointless remark se asteapta p mail(ca sa nu se supere domnu vivi) si vor fi raspunse dupa ce ma intorc…

Liquidsnake

Asta ca un sidenote, important e ca de obicei pana dupa prezentare nu o sa te lase nimeni sa vezi nici codul, nici programul.



Se mai gaseste cate un binevoitor cu un laptop :smile:

bien sur… si chiar sunt curios de joculetu asta… ca daca tot e asa cum spuneti… ar iesi treaba buna… poate va fac legatura cu doi oameni dornici sa va ajute :wink:

merci DeX…ar fi ceva…sper k atunci knd o sa-l vada lumea sa avem senzatia k a meritat… :disappointed: …nu e Empire Earth 2 dar dak ti-as arata c erori are ala si la pathfinding si la grafica … :laughing: … ai ramane uimit c poate un award-winning game sa-si permita :laughing: in materie d quick fix solutions sau algorithmic shortcuts :smile:

P.S. cred k la prezentare voi face multe referiri la jocurile deja existente ( I’m kind of an RTS freak :smiling_imp:: :flushed: )