Blat sau lipsa de cunostinte?!

Astept si eu clasamentul lucrarilor cu punctajul aferent. Nu zic ca trebuia sa iau locul I la educational, dar nici un loc in urma altor lucrari mai slabe.



Astept parerile voastre…

in plus Istoria Romanilor si Geografia Romaniei mi se par subiecte abordate si rasabordate in aceeasi maniera.

Si inca ceva: calculatoarele nici nu mergeau bine.

Istoria Romanilor si Geografia Romaniei mi se par subiecte abordate si rasabordate in aceeasi maniera.


Si?
tmircea

Si inca ceva: calculatoarele nici nu mergeau bine.




Ar fi trebuit sa fie legate in retea, dar cand am prezentat nu mergea reteaua.

Sper sa nu vad pe cineva care a avut “soft” facut in flash si care se plange ca-i prind urechile in usa!!! Sa nu vad ceva prost care varsa lacrimi ca nu a luat premiu pe un sfot flash de tot cacatu.

Si cine are treaba cu istoaria romanilor? mda…cand o sa faceti voi asa soft atunci o sa puteti sa va exprimati parerea…dar pana atunci respectati-va adversarul si nu mai plangeti pentru un cacat de premiu!!

Altii mult mai buni decat voi , care au lucrat cu adevarat mult la acele proiecte , care si-au pus la punct securitatea , nici nu li s-a permis sa-si termine prezentarea…asa ca … :imp:

Un juriu care nu au avut cei sapte ani de acasa…atat pot sa spun…sa nu-l lasi pe om sa-si termine prezentarea pe motiv ca nu intelegi nimic…prosti …prosti…prosti… sunt total dezamagit de ceea ce am vazut…un soft meserias la educational…cel al lui incubus…in rest varza…flash , flash , flash…cred ca de asta n-au pus retea…au stiut de la inceput ca flash-urile vor avea ceva important de spus in rest ba…nu stiu…e jalnic…!!!patetic…!!!

Sunt de acord cu tine bloodpath. Sa speram ca anul viitor InfoEducatie va creste in ceea ce inseamna calitatea juriului.

Istoria romanilor era dpdv al continutului o mare porcarie generala. Un prof de istorie ar rade de s-ar sparge… Cat despre flash… Ha… Ha… La concursul Infodesk Siemens de anul asta, din 29 de castigatori 20 erau facute in Flash. Jumate din Encarta e Flash. La fel si majoritatea softurilor TLC Daca ei l-au ales atunci ganditi-va inainte sa radeti… Este, pana la urma, un limbaj de programare bazat pe timeline, iar in cazul anumitor chestii, ca de ex. softuri cu continut vizual puternic, bat C++ sau delphiul de la o posta. Iar cu 2-3 pluginuri, poti face si baze de date sub flash si retelistica si ce vreti voi…

Asa si…? poti compara vreun “soft” flash prezent la concurs cu encarta!? nu cred…!

Eu iti inteleg frustrarea…dar nu era nevoie!

Flash e un punct forte al omenirii dar unii profita de acest punct forte pentru a-si bate joc de realizarile altora , punct.

Nu inteleg de ce priviti lucrurile din acest unghi. Flash este o unealta grozava , poti face multe lucruri deosebita cu el…dar nu asta e problema…problema o gasiti la “to flash or not to flash”…

Sincera sa fiu si mie mi s-a parut ca lumea s-a cam lasat furata de peisaj. Adica s-a lasat impresionata de Flash-uri pentru simplul fapt ca au o interfata atractiva. Recunosc: in Flash poti sa faci chestii de design care chiar “iau ochii”, o interfata super, butoane care mai au putin si o sa inceapa sa-ti vorbeasca si sa iti sopteasca “Apasa-ma!”, animatii, etc. Dar eu cred ca nu asta conteaza la un soft educational. Da. Este foarte important designul oricarui tip de software, dar in cazul unui soft educational nu cred ca e cel mai important lucru. Un soft educational este pentru mine un soft care sa te ajute sa inveti, sa te educe, nu sa iti arate ce meserias a fost tipul care a facut programul.



De asemenea am mai remarcat ca se practica excesiv de mult metoda “poza-text”. Adica poze si text asezate in meniuri cat mai variate si mai fanteziste, dar in cele din urma tot poza si text raman. Sa nu intelegeti ca sunt impotriva acestor elemente, sunt indispensabile, dar sunt de parere ca daca tot ne straduim sa facem un SOFT educational atunci sa aiba ceva in plus fata de o carte. Pentru ca si o carte contine tot poze si text organizate dupa un meniu numit cuprins. Daca e soft atunci sa aiba putina interactivitate (la interactivitate nu intra click-ul pe care il da utilizatorul pe poza ca sa i se afiseze fullscreen).



Dar incep sa cred ca suntem din ce in ce mai putini cei care credem ca un soft ar trebui sa fie INTERACTIV, sa aiba un design placut si practic (fara prea multe briz brizuri care mai mult obosesc) ,informatii corecte si multe si mai ales sa ofere facilitati in plus fata de o carte. Spun asta pentru ca din zecile se “softuri” educationale pe care le-am vazut la galaciuc poti sa numeri pe degete softurile care sunt cu adevarat SOFTURI. Si culmea acestei practici “text-poza” a fost atinsa de acele cateva programe care nu erau altceva decat manuale scanate. Hai sa fim seriosi! Oricine poate scana carte si daca stie putin Flash atunci face si un meniu k lumea , dar asta nu inseamna ca poate sa vina la galaciuc si sa fie si premiat pentru asta.



Sicera sa fiu, sunt profund dezamagita. Ma asteptam ca la galaciuc sa intalnesc persoane capabile si competente care sa nu se lase furate de iluzia unui design, si care sa nu considere ca un soft este un alt fel de carte. Dar din cate am observat pana si juriul a cazut in aceste capcane si … si restul iti stiti si voi…

hera666

Sicera sa fiu, sunt profund dezamagita. Ma asteptam ca la galaciuc sa intalnesc persoane capabile si competente care sa nu se lase furate de iluzia unui design, si care sa nu considere ca un soft este un alt fel de carte. Dar din cate am observat pana si juriul a cazut in aceste capcane si ... si restul iti stiti si voi...


Poti sa argumentezi? Sa comentezi rezultatele cu exemple concrete, din punctul tau de vedere... Care crezi ca sunt soft-urile care nu isi meritau premiul si ce alte lucrari vedeai tu in locul respectivelor?
Lucrarea personala ar trebui sa nu intre in aceste exemple, pentru ca altfel devii subiectiva. :smile:
Frunzaverde

Este, pana la urma, un limbaj de programare



Nu. Nu este un limbaj de programare. Este un program de editare dotat cu un script.

Frunzaverde, tu ce proiect ai avut?