InfoMobilul - Utilitar - Suceava - Lucrari 2019 Nationala

Informatii generale

Descriere

Ajungi acasă după o zi grea. Ești obosit și dorești să te relaxezi. Poate ar prinde bine un joc pe calculator sau pe telefon, însă nu dorești nici ceva prea complicat care să te streseze, dar nici ceva prea simplu. Dorești ceva care să te prindă și eventual să te umple de energie. Vrei să simți că deții controlul dar în același timp să te simți liber.

InfoMobilul adună într-o singură aplicație ilustrații și muzică antrenantă, satisfacția nevoii de viteză dintr-un joc și nostalgia jocurilor anilor ’90, precum și posibilitatea de a controla o mașină într-o manieră care simulează experiența reală la volan.

Tehnologii

Jocul este realizat în Flash, cu posibilitate de exportare pentru o multitudine de medii, ca aplicație sine-stătătoare în Windows, Linux, incorporabil în broswer sau alte aplicații.
Grafica jocului este realizată cu o tabletă grafică.
Programul este optimizat pentru a putea fi rulat și pe calculatoare cu performanță redusă.
Prezintă mai multe nivele în care utilizatorul trebuie să folosească atât mouse cât și tastatură. Programul are la bază principii ale trigonometriei și geometriei în plan și în spațiu, care îl fac să funcționeze.
În total, au fost scrise peste 2500-3000 de linii de cod pentru realizarea acestuia, și având în vedere capacitatea de dezvoltare a unor versiuni viitoare, acest număr este în continuă creștere.

Cerinte sistem

Jocul nu are cerințe speciale de sistem. Funcționează atât pe PC cât și pe telefon.

Realizatori

Alexandru Negru

  • Scoala: Colegiul Național “Eudoxiu Hurmuzachi” Rădăuți
  • Clasa: 11
  • Judet: Suceava
  • Oras: Grănicești

Tudor Bujdei-Leonte

  • Scoala: C.N. Eudoxiu Hurmuzachi
  • Clasa: 11
  • Judet: Suceava
  • Oras: Radauti

Screenshots

Salut! Proiectul pare fain dar iti recomand sa nu specifici numarul de linii de cod. Proiectul meu are vreo 20000, dar cui ii pasa?

Succes in continuare!