M-am scos. Sunt student

Voi unde ati intrat la facultate?

in singurul loc unde m-am inscris: Cluj - Arte - Foto/Video/Procesare Computerizata a Imaginii… buget… :wink:

Felicitari Floppy … e super acolo … un bun prieten care are compu “bagat in retzeaua de bloc” acuma trece in anul 4 la foto/video (e unul din cei mai buni de pe acolo … ). Oricum partea teoretica la faculta aia nu-i grea … partea practica e foarte stresanta (in sesiune e super greu … clipu shi saptamana). Daca eshti descurcaretz acolo e ca la fara frecventza shi daca eshti shi bun la practica … “floare la ureche” !

Facultatea de Matematica, Universitatea Bucuresti. :sunglasses:

Facultatea de mate … wickedman … nu te plictiseshti ?

eu am mai multi prieteni la foto la cluj… tu cred ca vorbesti de flaviu lumperdean (sau el trece numa in anu 3… nu stiu sigur)… nu e stresant nici practica… nu e musai sa faci atatea clipuri… depinde de specializarea fiecaruia… ca din anu 2 iti poti alege specializari… bineinteles, daca vrei, poti sa faci de toate…

ah… din lucrarile lui flaviu am vazut si eu… la foto nu mi s-a parut nu stiu ce, dar la video intr-adevar sta bine (sau ma rog, mai bine decat majoritatea de pe acolo)

Aaaa deci il cunosht pe Pyro … de fapt la cat de “mare” e Bistritza nici nu ma mir. Oricum … shtiu ca la foto nu a excelat (ai vazut sinopticele … pozele alea facute in cutie de ness direct pe hartie foto B/W?). Ashtept sa ne intalnim cat de repede sa putem vb. Poate pe vineri trec prin Just Fine shi stam la o poveste … :smiley:

Ca sa nu deviem de la subiect, eu am intrat la Facultatea de Informatica, Universitatea “Al.I.Cuza” Iasi.

:stuck_out_tongue: Felicitari incubus…acuma poti duce cartile inapoi in biblioteca :wink:

Multumesc frumos, Bloodpath. Oricum, am intrat al treilea. :wink:

Felicitarile mele incubus … acum te caracterizeaza avatar-ul :stuck_out_tongue:. Succes in continoare.

P.S. Ai dat examen la ceva (mate, info) … daca da … o fost greu ??