Once Upon A Time - Educational - Buzău - Lucrari 2019 Nationala

Informatii generale

Descriere

”Once upon a time” este un proiect interactiv de testare a cunoștințelor adresat copiilor. Titlul este unul sugestiv, în limba română traducerea este ”A fost odată ca niciodată”, formula de început a tuturor basmelor pentru copii.
Scopul proiectului este de a-i introduce pe cei mici în lumea poveștilor și de a face cunoștință cu personajele importante care ne-au însoțit când eram și noi mici. Dacă aceștia nu au citit basmele prezentate vor fi stimulați să o facă acum. Dacă le-au citit deja, vor putea răspunde cu ușurință la întrebările propuse de noi.
Cei mici pot răspunde corect sau greșit. Însă, chiar dacă răspunsul este greșit jocul continuă, indicând răspunsul corect. Astfel aceștia iși vor da seama la ce au greșit și vor fi mult mai atenți pe viitor.
Am folosit personajele din rândul copiilor pentru a-i determina să joace jocul oferit de noi și pentru a îi atrage să citească cât mai mult.
Acțiunea se petrece în Pădurea Fermecată, într-un cadru specific basmelor ca să poată să îi introducă cu ușurință pe cei mici în acel univers magic, în care totul este posibil.
Astazi, tinerii uită să mai citească, preferând tehnologia în locul cărților. Drept urmare, am creat acest program pentru a le reaminti că pot folosi internetul și în scop educativ, nu doar pentru rețelele de socializare sau pentru jocurile cu o influență rea asupra copiilor.
Regulile jocului, întrebările și variantele de răspuns sunt prezentate de către personaje la început. Celor mici le trebuiesc o atenție sporită și îndemânare pentru a apăsa pe variantele de răspuns corespunzătoare.
Ce poate fi mai frumos decât o călătorie în lumea basmelor?

Tehnologii

Am ales să lucram cu ajutorul programului Alice, care este utilizat de profesori încă din scoala generală, pentru a-i introduce pe cei mici în limbajul java, într-un mod plăcut și distractiv. Acest program se extinde până la nivelul facultății, chiar și după aceea. Folosind un program cunoscut în rândul tinerilor, codul poate fi adaptat pe mai multe dispozitive (ex. Calculator, telefon, tabletă). De asemenea, programul se poate adapta cu usurință la celelalte limbi, astfel încât să poată fi utilizat de mai mulți oameni.

Cerinte sistem

1 GB RAM (se recomandă 2 GB sau mai mult, dar nu este necesar)
Placă grafică VGA capabilă să aibă culori ridicate (32 biți) și rezoluție de cel puțin 1024x768 (placa video 3D oferă o performanță mai rapidă, dar nu este necesară)
Placă de sunet
Două sau trei butoane mouse. Touchpad-ul unui laptop poate fi folosit. Rețineți însă că aranjarea obiectelor 3D într-o lume virtuală este mai ușoară cu un mouse decât cu un touchpad.Windows (XP, Vista 32-bit, Vista 64-bit, Windows 7 32-bit, Windows 7 64-bit, Windows 8 32-bit, Windows 8 64-bit, Windows 10 32-bit, Windows 10 64-bit ), MAC, LINUX

Realizatori

Alexandra Androne

  • Scoala: Colegiul Național ”Bogdan Petriceicu Hasdeu”
  • Clasa: 11
  • Judet: Buzău
  • Oras: Buzau

Radu Sîrbu

  • Scoala: C.N.B.P.Hasdeu
  • Clasa: 9
  • Judet: Buzău
  • Oras: Buzau

Screenshots