Pot venii si alte persoane in tabara?

Salut.
Anul asta, ne vedem la Galaciuc :smiling_imp::
Dar am o intrebare.
Pot venii cu noi si alte persoane?
Daca da, cat costa?
Multumesc.

Da, se poate, dar cred ca e un picut cam tarziu, nu stiu daca mai sunt locuri disponibilie.
Trebuie sa vorbesti cu profesorul tau insotitor, sa ii spui ca ai dori un loc suplimentar pentru lotul judetului tau. Daca profesorul insotitor accepta,trebuie sa vorbeasca cu domnul Emil Onea, si cu domnul inspector din judetului tau. Daca toti cei mentionati sunt deacord, elevul respectiv poate veni.
Tabara costa 300 RON, la care trebuie sa mai adaugat cheluielile de transport.
O zi buna.

Eu l-am intrebat pe profesorul meu, si a zis ca nu stie nimic, daca se pot aduce, sau nu alte persoane. :neutral_face:

Se poate sigur, in judetul meu, pe langa cele patru persoane calificate initial, vor mai venit inca 4 pe locurile suplimentare(platite).
De ce am spus ca e un pic cam tarziu, noi am vorbit cu domnul Onea pe la inceputul lunii si ni s-a spus ca este posibil sa nu mai fie locuri disponibile.
In alta ordine de idei,daca profesorul vostru nu stie, poate suna la domnul Onea sa vorbeasca cu el, pentru a obtine mai multe informatii, sau puteti trimite voi un mail dumnealui (emil.onea@yahoo.com) in scopul de a primi informatii pe care i le puteti transmite profesorului.

Ok, multumesc mult pentru informatii :smile:

AndyM

Ok, multumesc mult pentru informatii :smile:


Cu placere.

Auziti, la proiectul meu, m-a m-ai ajutat inca o persoana.
Nu este vorba de persoana ce vroiam sa o aduc…

Daca face parte din echipa, poate venii, chiar daca nu mai sunt locuri libere pentru persoane straine?
Ca practic, nu e persoana straina, deoarece daca m-a ajutat (la script, iar designul este facut de el 100%), face si el parte din echipa proiectului…

Daca mai sunt locuri libere in echipa din judetul tau, da. Altfel ori veniti unul din voi, ori unul din voi plateste.

AndyM