Quest for Knowledge - Soft - Iasi - 2005 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Iasi

Descriere

Quest for Knowledge este un 3D puzzle/adventure game, cu o perspectiva first-person.

Eroul principal are ca misiune evadarea din lumea virtuala in care s-a trezit. Pentru aceasta insa, el va trebuie sa treaca de difereite incercari, fiind testate atat cunostintele sale de cultura generala cat si abilitatile lui de orientare si simtul de observatie.

Tehnologii

C++

Cerinte sistem

K6-II / Pentium II 400Mhz
32MB RAM
Placa grafica GeForce2MX 32MB
Windows 98/2000/XP
DirectX9.0b sau mai recent (pentru a rula versiunea DX a jocului)
30MB spatiu liber pe disc

Realizatori

Stefanescu Cristian

  • Scoala: Liceul Teoretic “Mihail Sadoveanu” - Pascani
  • Clasa: XII
  • Judet: Iasi

Rizuc Gabriel

  • Scoala: Liceul Teoretic “Mihail Sadoveanu” - Pascani
  • Clasa: XII
  • Judet: Iasi

Screenshots



Interesant proiect. M-aţi făcut curios. :smiley:

Aţi încercat să adăugaţi umbre şi lumini? Cred că ar schimba dramatic aspectul.

In varianta finala vom avea un tip sau altul de lighting (clasic), precum si multe alte chestii care nu apar in demo.



Intr-adevar, sunt sigur ca jocul ar fi aratat mult mai frumos cu lightmapping (prin radiosity sa zicem), dar cum timpul de dezvoltare a fost foarte scurt (deh… lot, bac, lot, inscriere, etc.) nu mi-am permis sa implementez asa ceva.

Din pacate, criza de timp mentionata mai sus a facut imposibila realizarea unui site decent pentru QFK. Totusi, daca vreti sa vedeti mai multe rendering-uri si wallpapers din QFK, puteti accesa http://www.zonex.home.ro/qfk/

Imi pare rau ca nu ma voi intrece cu voi, dar jocu arata bine si imi place!!! :smile: Probabil ati muncit foarte mult pentru modelele alea realiste si pentru texturi, deci felicitari!



Bafta! Sper ca in sfarsit la Infoeducatie sa fie si jocurile mai mult apreciate…

Mersi mult. Grafica a fost responsabilitatea mea si mi-a luat intr-adevar muuuuult. Nu e chiar cine stie ce dar nu am avut timpul necesar “to go wild”. Oricum, imi pare bine ca nu sunt singurul caruia ii place :smiley:

incearca sa schimbi textura tavanului sau sa schimbi lumina ca nu prea se distinge de pereti

Anonymous

Mersi mult Mircea si multa bafta si tie :smile:

Andy, motivul principal pentru care nu se prea disting momentan bine obiectele e tocmai pentru ca nu exista iluminat. It's just the materials ambient property. Oricum, in versiunea finala o sa avem lighting.



Oops. Forgot to log in. In case you were wondering , this was my post though :smile:
TheAndy

incearca sa schimbi textura tavanului sau sa schimbi lumina ca nu prea se distinge de pereti



Pai tu judeci asta vazand un singur screenshot - o imagine statica. Daca ai juca efectiv jocul, nu cred ca ti-ar fi prea greu sa-ti dai seama unde esti.

Apoi, dupa cum am mai spus, ceea ce vedeti e o versiune demo incompleta a jocului (e versiunea cu care am mers la etapa judeteana). De atunci s-a mai lucrat la el, si se lucreaza inca pentru a adauga noi features printre care si lighting.

am lucrat mai demult cu editorul de harti pt half life, hammer.Si el punea pt orice bloc aceasi textura.si arata oribil si tavanul si peretele si podeaua cu aceeasi textura si cu acelasi iluminat ambiental.De aceea zic ca e crucial un bun set de lumini.Astept sa vad la Galaciuc ca mi se pare interesant proiectul…

Bravo!! Eu particip la sectiunea Web, dar am trecut prin toate proiectele; atat Soft cat si Web. Se vede clar ca ai/ati muncit ceva la acest joc. Va fi o competitie interesanta! Am vazut multe lucrari “cu pretentii”. Spor la munca!

Mersi mult Mircea si multa bafta si tie :smile:



Andy, motivul principal pentru care nu se prea disting momentan bine obiectele e tocmai pentru ca nu exista iluminat. It’s just the materials ambient property. Oricum, in versiunea finala o sa avem lighting.