Rocket Cruise - Utilitar - Vrancea - Lucrari 2020 Nationala

Informatii generale

Descriere

Rocket Cruise este un joc care prezintă o parte a sistemului nostru solar, în care jucătorul este un astronaut care controleaza o racheta.

Jocul are 3 nivele simple și 2 nivele speciale, în care se testeaza abilitățile jucăorului.

Jocul prezintă și date exacte ale planetelor, acesta fiind un mediu placut pentru pasionați.

Pe langă planete, misiunile implică și vizitarea Stației Spațială Internațională (International Space Station - ISS).

Restrictii de varsta: +7
Categoria jocului: Indie RPG

Tehnologii

Jocul a fost realizat folosind:

Godot v3.2.2 .stable.official
Un motor de joc gratuit si Open-Source cu licență MIT. Acesta a fost inițial dezvoltat pentru mai multe companii din America Latină înainte de lansarea sa publică. Mediul de dezvoltare rulează pe mai multe sisteme de operare, inclusiv Linux, macOS și Windows.

Adobe Photoshop CC 2018

Limbaj de programare: GDScript (limbaj propriu al motorului)

Sisteme de operare suportate de joc:

Windows - regasit in Rocket-Cruise/Runnable Instances/Windows/rocket cruise.exe (pentru rulare este nevoie ca fisierele “rocket cruise.exe” si “rocket cruise.pck” sa fie in acelasi folder)

Android - link de download regasit in Rocket-Cruise/Runnable Instances/Android/Link download.txt (marimea fisierului > 100MB - limita maxima de upload pe GitHub, iar in urma compresiei la nivel maxim, fisierul ajunge la 101MB - upload-ul a fost facut mega.nz - platforma pentru stocare in cloud care ofera scanarea fisierelor impotriva elementelor malițioase si 50GB mediu de stocare gratuit)

Tehnici folosite in scrierea jocului care meriata mentionate:

Pentru a nu modifica codul hartii cu fiecare accesare a ei, programatorul poate sa aleaga de la inceput ce planete sunt regasite in scena respectiva, harta utilizand ulterior doar planetele selectate.

Pentru a fi usor de accesorizat, racheta este creata intr-o scena separata, fiecare accesoriu fiind o alta scena ce este suprapusa celei cu racheta.

Atingerea inamicilor reporneste nivelul, programatorul fiind obligat doar sa selecteze nivelul la care se afla, nefiind necesara modificarea codului.

Butoanele tactile apar doar la utilizarea unui device care are ecran tactil (Windows/Andoid), detectarea ecranului tactil fiind automata.

Jucatorul poate sa aleaga dintre doua modele de racheta, schimbarea facandu-se in panoul “Options”, regasit in stanga-sus cand jucatorul se afla intr-o misiune.

Cerinte sistem

In panoul “Options” se regaseste optiunea de calitate a jocului, care modifica Anisotropic Filter Level si MSAA.

Sistem de operarare:
Windows 7/8/8.1/10
Android 4.4+

Cerinte minime pentru calitate medie:

Procesor:
Windows: Intel Pentium Dual Core E5200 2,5 GHz
Android: Kirin 659 sau Snapdragon 450

Placa video:
Intel HD Graphics 600

RAM:
1GB (jocul folosind continuu 300MB RAM)

Realizatori

Teodor Potop

  • Scoala: Liceul “Simion Mehedinți” Vidra
  • Clasa: 11
  • Judet: Vrancea
  • Oras: Vidra

Screenshots