RPG Task Organizer - Web - Brașov - Lucrari 2020 Nationala

Informatii generale

Descriere

“RPG Task Organizer” este un program open-source de management al treburilor zilnice, ce trateaza viata ca pe un joc de tip Role-Playing-Game. Cu fiecare obiectiv atins, utilizatorul este recompensat cu monede de aur. Atunci cand s-au strans destule monede, utilizatorul poate cumpara accesul la o lupta in spiritual celor RPG din anii ’90, prin intermediul careia sa se deconecteze de la rutina si sa ia o pauza. Programul nostru se distinge de altele ce au ca scop organizarea treburilor prin elementul nou si surpinzator RPG. Motivatia de a ne termina treburile nu apare intotdeauna usor. Scopul nostru este de a crea un motiv pentru a ne atinge micile obiective, iar cand exista o recompensa spre care sa se tinda, lucrurile pot lua o intorsatura drastica.
Utilizare:
• Ecranul principal este reprezentat de functionalitatea de Log in/Sign up;
• In urma procesului de inregistrare, utilizatorul este intampinat de tabelele de Habits, Daily Task si To Do;
• In tabela te Habits, utilizatorul poate adauga task-uri pe care doreste sa le intoduca in rutina sa, precum mersul la sala sau consumulde 2 litrii de apa pe zi;
• Tabela de Daily este data de task-urile care fac deja parte din rutina utilizatorului;
• Ultima tabela cuprinde task-uri ce nu sunt frecvente in viata utilizatorului;
• La insumarea unui numar de monede obtinut din ineplinirea oricarui tip de task, se poate inta in pauza, prin cumpararea unei lupte;
• Zona de lupta incepe cu pagina WebGL in care este introdus jocul;
• In joc, utilizatorul dispune de doi eroi in forma de cuburi ce lupta impotriva unor inamici aleatorii, ce se disting prin numarul mare de poligoane;
• Sistemul de lupta, cunoscut pe piata sub numele de Active Time Battle System, functioneaza dupa un cronometru reprezentat de o bara ce se incarca, numita Action Time Bar (ATB). La incarcarea ATB-ului unuia dintre eroi, player-ul ii poate da o comanda;
• HP si MP reprezinta punctele alocate vietii si respectiv, aptitudinilor magice ale eroului;
• Combatul se bazeaza pe ture, doar ca sistemul face ca la incarcarea ATB-ului inamicilor, daca eroul nu ataca la timp, acesta va suferi pierderea tureui;
• Actiunile, precum si targeturile pot fi alese din meniul de jos, unde in functie de numarul abilitatilor, precum si cel al inamicilor de pe ecran (care poate varia intre unu si doi inamici / lupta), se modifica dinamic;
• In spiritul RPG-urilor retro, HP-ul inamicilor nu este cunoscut de player.

Tehnologii

Pentru realizarea proiectului au fost folosite urmatoarele limbaje de programare, tehnologii, frameworks, etc. :
• Pentru partea de frontend (GitHub - andonealexandru/RPG-Task-Organizer):
- HTML,
- Javascript,
- Css,
- Vue.js
• Pentru partea de backend (GitHub - andonealexandru/RPG-Task-Organizer-Backend):
- Java,
- SpringBoot,
- Hibernate,
- OAuth 2.0
• Pentru baza de date:
- PostgreSQL
• Pentru joc:
- Unity3D
- WebGL

Cerinte sistem

Google Chrome

Realizatori

Alexandru Andone

  • Scoala: CNI Grigore Moisil
  • Clasa: 11
  • Judet: Brașov
  • Oras: Brasov

Dragos Paul Ciofalau

  • Scoala: Colegiul Naţional de Informatică “Grigore Moisil”
  • Clasa: 11
  • Judet: Brașov
  • Oras: Braşov

Screenshots