RTSE - Soft - Brasov - 2008 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Brasov

Descriere

RTSE este un engine pentru jocuri de tip RTS (Real Time Strategy). Cu el veti putea crea jocuri de tip RTS fara programare sau in cazul in care vreti mai multa putere veti dispune de un limbaj de scripting

Tehnologii

OpenGL

Cerinte sistem

Procesor 1.8 GHZ
256 MB RAM
Memorie video 64 MB

Acestea sunt ceritnele pentru editoare jocul in sine va depinde de cate resurse sunt folosite

Realizatori

Atzberger Lorin

  • Scoala: Colegiul National de Informatica Grigore Moisil
  • Clasa: 10
  • Judet: Brasov

Screenshots

ohoo, bine te-am regasit nene atz :smiley: imi place ca softul pare ergonomic si seamana putin (din screenshot) cu editorul de harti din legendarul starcraft :wink:
intrebare: in ce format sunt salvate hartile 3D? propriu sau pot fi si exportate?

Beneficiezi de un limbaj de scripting? Hmmm creatia ta sau…?

Daca e creatia ta atunci accepta instructiuni conditionale sau de ciclare (care pot fi imbricate)?

O singura intrebare(defapt am mai multe dar le pastrez pentru concurs)! Cum adica la technologi OpenGL… DUde… in ce limbaj ai codat? Si uite ca ma insir totusi… Hartile sunt heightmap-uri? Si ce tipuri de modele sunt acceptate! Cum pot jucatori stabili Eventurile? Si subscriu la intrebarea lui Drax!

Ai venit cu ceva similar anul trecut ? SanctusMapEditor-thingy ?
In caz ca ma inseala memoria, imi cer scuze anticipat.

Revin cu aceeasi intrebare. Daca totusi este un succesor al Sanctus Map Editor, sper sa se fi rezolvat problema aceea de memory leak ( 500 mb si ceva daca tin bine minte ).

Sal nene Veek
Imi pare rau sa te anunt dar hartile 3D nu cred ca vor ajunge si la nationala pentru ca am din ce in ce mai multe probleme cu ele si ideea in sine este despre sistemul de RTS nu grafica draguta. Deocamdata consolidez partea 2D si engine-ul in sine.

dranaxum, nu te supara dar nu voi da prea multedetalii despre engine-ul de scripting dar cert este ca este creatia mea.

zapakitul, nu cred ca mai are sens sa iti raspun la intrebarea cu 3D-ul dar totushi hartile 3D nu sunt pe baza de heightmap (parerea mea e ca e o alegerea proasta pt un RTS). Sunt un fel de Tiles pe care le poti edita usor. Si modele suportate: B3D,MD2,X,3DS. Engine-ul 2D e codat in BlitzMax ca si cel de anul trecut iar cel 3D in C++ cu irrlicht

Krueger, da anul trecut am venit cu SactusMapEditor dar ala era doar un editor de harti. Acesta se vrea a fi un joc. :smile: in care accentul nu e pus pe grafica ci pe gameplay

VegetaSaian, nici macar nu mai am codul de anul trecut :disappointed:( ca l-am pierdut si nici nu apucasem sa rezolv problema cu memory leakul. Si nu era de 500mb ci de 2mb/sec :smile:)))

Ok, e alegerea ta (partea de scripting).

Ce limbaj ai folosit?

Asa cum am mai spus. Jocul 2D este scris in BlitzMax iar cel 3D in C++ cu Irrlicht.
Toate celalalte Tool-uri sunt scrise in blitzMax+MaxGUI (e mai simplu cu interfata si oricum pt tool-uri mici nu e nevoie de viteza foarte mare).

Oricum nu am prea mult timp liiber in perioada asta, lucrez mai mult noaptea :disappointed:

Nu vedeam unde ai specificat partea cu C++ de asta am intrebat.

Eu unul abea astept sa il vad in actiune :smiley:! Si daca vrei o sa putem sa schimbam idei! Si app, legat de ce ziceai tu cu Tile-uri… Mi se pare ca sunt un pic mai incete… Oricum depinde si de cate mari sunt si cate tile-uri au! Presupun ca au un punct de imbinare la colturi iar tu tragi de acea intersectie(punctul acelas) a linilor ca sa modifici Inaltimea terenului! La un teren mic ar fi ok, dar ma gandesc ca ar fi cam incete pentru terenuri foarte mari! Oricum, nu ma pronunt inca :smiley:! Astept sa vad acolo! Succes dude!

Ar fi bine sa aduci cate exemple de jocuri facute in RTSE, sa vedem concret la fata locului cum arata “produsul finit”.

In momentul de fata cred ca aduc un singur joc facut cu RTSE… sa stai sa faci continut dureaza destul de mult… fiecare unitate, fiecare abilitate, fiecare harta si tot asha…
Oricum am pierdut mult timp cat nu mi-a mers adaptorul la calc :disappointed:(
Acum inca bag mare :smile:) ca vreau sa nu mai lucrez si in tabara.