The Cell Phone Game - Utilitar - București - Lucrari 2017 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Utilitar
  • Judetul: București

Descriere

The Cell Phone Game (Working Title) este o povestire interactiva in forma unei aplicatii de mesagerie mobila. Jucatorul va experimenta povestea din prisma telefonului unui personaj si a conversatilor sale cu diferiti oameni. Interfata jocului este facuta in asa fel cat sa se potriveasca perfect cu cea de pe un telefon real astfel imersand jucatorul in universul jocului. De asemenea, jocul se bazeaza pe evenimente interactiva si elemente de meta gameplay folosind API-uri specifice de platforma pentru a controla luminozitatea ecranului, lanterna, vibratii, camera si GPS-ul.
Pe parcursul jocului, jucatorul va purta conversatii cu personajele, va lua decizii si va interactiona cu diferitele evenimente din joc.
Muzica jocului este compusa de catre compozitorul Nicolas Gasparini, care a contribuit cu melodii publicate deja de el dar si cu melodii specifice pentru joc. De asemenea, ne-am parteneriat cu diferite personalitati de pe YouTube precum Mr Creepypasta pentru a produce voice acting si materiale promotionale pentru joc.
Pentru a scrie povestea am dezvoltat si semnat un contract cu autorul american Vincent Vena Cava, care a publicat mai multe carti si comic-books in genul Horror.

Tehnologii

The Cell Phone Game a fost dezvoltat in IntelliJ IDEA si a fost programat in Java, folosind Lombok, si Kotlin. Pentru compatibilitatea pe mai multe platforme am ales sa folosim framework-ul libGDX alaturi de o librarie proprie, LCL, pentru dezvoltarea mai rapida si eficienta. Sistemul de UI este optimizat pentru platformele mobile folosind metode precum caching si pooling. De asemenea, folosim Intel Multi OS Engine pentru a compila jocul pe iOS.
In materie de librarii am mai folosit Gson pentru serializare si deserializare de Json deoarece este foarte eficient si permite tehnici de polimorfism prin adaptoare customizabile si rezolva probleme precum type-erasure folosind TypeTokenTrees. Jocul a fost dezvoltat astfel incat sa permita traducerea in mai multe limbi.
Deoarece folosim foarte multe elemente sonore in joc am dezvoltat implementari optimizate, specifice de platforma pentru muzica pentru a optimiza jocul.
Totodata, jocul se bazeaza de multe elemente specifice de platforma, de acea folosim tehnica de “dependency-injection” si am folosit si dezvoltat librarii pentru a controla diferite elemente ale dispozitivelor. Spre exemplu am dezvoltat o librarie de Android pentru controlul lanternei deoarece inainte de Android 6.0 nu exista o metoda standard pentru controlul lanternei.

Cerinte sistem

Dispozitiv Android 4.5 or above sau dispozitiv iOS 7

Realizatori

Luca Sas

  • Scoala: Liceul Teoretic Jean Monnet
  • Clasa: 12
  • Judet: București
  • Oras: Bucuresti

Screenshots

Salut, Luca!

Încarcă, te rog, sursele proiectului pe un repository de GitHub. Pui link-ul ca reply.

Thanks.