Artificial Instinct - Soft - Bucuresti - 2007 Nationala

Informatii generale

  • Categorie: Soft
  • Judetul: Bucuresti

Descriere

Artificial Instinct este un joc de tip FPS (First Person Shooter) destinat jocului in multiplayer.
Actiunea jocului se desfasoara in interiorul unor arene, scopul fiind eliminarea inamicului, astfel obtinand un scor mai mare. Jucatoul care atinge pimul limita de scor este castigatorul.

Tehnologii

Microsoft DirectX 7, 3D Studio MAX pt. modelare, Adobe Fireworks 8 pt. texturare, Blitz3D pt. programare

Cerinte sistem

CPU: Intel Pentium 3 (800MHz) sau AMD echivalent, sau mai bun
RAM: minim 50MB in plus fata de sistemul de operare (256MB pt. Windows XP)
Placa video: Orice placa video compatibila cu DirectX7 cu minim 32MB VRAM
Placi video testate: ATi Radeon X200M, Intel Media Graphics Accelerator G910, GeForce FX5200.
Sistem de operare: Windows 2000/XP/Vista (netestat pe windows 98)
Mouse, Tastatura, optional Boxe pt. sunet
Pt. multiplayer pe internet: conexiune cu upload de 16kb/s.

Realizatori

Jiman Andrei

  • Scoala: CN “Gh. Lazar”, Bucuresti
  • Clasa: XII
  • Judet: Bucuresti

Niculescu Robert

  • Scoala: CN “Gh. Lazar”, Bucuresti
  • Clasa: XII
  • Judet: Bucuresti

Screenshots



Pare foarte fain :smiley:

Oferiti vreun demo pentru download?

http://www.artificialinstinct.net/Downloads/AI_SetupFinal.exe



Aici se pare ca exista o varianta preliminara, dar sunt convins ca oamenii au mai lucrat mult la joc de atunci. Oricum, grafica arata chiar bine, in stilul Quake 3.



Potentialul jocului in ceea ce privesti designul e cu atat mai mare cu cat in Blitz 3D, omul nu-si mai bate capul cu chestiile de programare low-level/munca de jos gen camere, billboarding/sisteme de particule, geometrie in spatiu, determinanti, coliziuni, miscari naturale ale personajelor and so on and so forth. Si in conditiile astea poti sa te concentrezi pe personaje, modele 3D, texturari, chiar si storyline - treburile care fac un joc interesant, fiindca in general nu prea stau gamerii inraiti sa citeasca sursa.



Oricum, toate cele bune.

Sa ne vedem sanatosi la GLC.

Ce repede l-ai gasit, Krueger



Versiunea de pe site este cea finala, insa probabil ca o sa mai facem mici modificari pana in ziua concursului.



Demo-ul nu am putut sa-l pun pe site din cauza vestitei probleme cu “Ai uitat judetul”.



Ms pt. feedback :wink:

Da, e ok… courtesy of Google v-am gasit in 2 minute.

Zi-mi si mie, te rog…gaurile de gloante cum le memorati si respectiv eliberati din memorie? Adica… pentru detalii de genul asta (gloante, miscarea personajelor, a camerei, uhm… iluminare etc) trebuie sa scrieti voi codul si geometrie sau e rezolvata treaba direct din Blitz?



Uhm… cat de greu e sa adaugi harti noi? Pot sa vad si eu arma pe care o folosesc?



Scuzati intrebarile daca-s inoportune. Nu vreau sa va fur ideea sau ceva de genu, ca oricum nu ma pricep la joace. Sunt doar curios :smiley:

Woo… multe intrebari :smile:



Gaurile de gloante sunt sprite-uri (un poligon) care se aliniaza la suprafata in care tragi. Practic am creat un tip (echivalentul clasei in C) care retine hendle-ul la sprite si momentul in care a fost creata. Dupa ce a expirat timpul (20 secunde cred ca am pus) face un fade si dispare elibarand sprite-ul din memorie si autodistrugand instanta din acel tip.



Exact ce ti-am spus sus asta fac. Pt. a elibera din memorie folosesc “FreeEntity [entity]”. Cam pana la nvelul asta ajunge munca ema. Restul e problema blitz-3d-ului.



Tot ce trebuie sa faci ca sa adaugi harti e sa pui texturile necesare in “Textures”, si modelul+xml-ul+poza in “Maps”. That’s it! Detecteaza .xml-ul automat si citeste in el tot ce e legat de harta (poti sa te uiti prin el sa vezi cam cum arata)



Ok, la asta cu arma nu inteleg la ce te referi. Cum adica sa o vezi? Nu e pe ecran? Sau vrei sa vezi modelele armelor? fi mai explicit te rog :smile:

Am inteles, mersi pentru explicatii. Mai vad si la fata locului, nu vreau sa stric/stricati surpriza :laughing:



Oricum, e tare Blitzul asta… Mai era si o varianta romaneasca, OpenSource, de limbaj de programare/marcare pentru jocuri si spatii 3D interactive… dar sincer imi scapa numele acuma.

Se intampla doar la mine sau la harta aia din spatiu nu sunt texturi ?

La mine apare numai alb pe suprafete si la margini un glow.

Si mie mi se intampla la fel… si mai sunt si ceva probleme pe cealalta harta atunci cand tragi cu arma aia rosie. Se vad niste patrate. Poate nu e versiunea finala ceea ce am downloadat noi. :smiley:

Woopsie. Am uitat prima harta intr-o versiune mai veche… se intampla la mai multi chestia aia. E din cauza ca path-ul texturilor nu e relativ.



O sa incerc sa rezolv cat mai rpd :smile:



Hmm… ce patrate se vad cu arma rosie? Poti sa dai un screenshot?



Si btw… cum merge pe PC-urile voastre ca viteza? Vreo sacadare la cineva?

Aici cred ca se vad destul de bine patratelele de care vorbeam. Poate mi se intampla doar mie asta.



http://img21.imagevenue.com/loc890/th_51812_a_122_890lo.JPG



La mine sacadeaza putin.(512 RAM, 64- video, proc 1,2)

Ok, dupa germana de la bac merge o mica sedinta de debugging :sunglasses:



Uhm, cand tragi… si apare… scanteia aia pe peretele pe care-l nimeresti… initial un hexagon sau un pentagon - in orice caz, netexturat.



<a href=“http://photos.piry.net/view/87672Clip_79.jpg:3oagwrvx]http://photos.piry.net/thumbs/87672Clip_79.jpg[/url:3oagwrvx]





De sacadat nu prea e vorba, decat daca nu-s inchise toate celelalte aplicatii (messenger, winamp, d-astea); atunci cam ai sanse 50/50 sa ti se blocheze cand te plimbi prin meniuri; si oricum, exit-ul nu inchide programul, il blocheaza/ingheata. Oricum, nu prea ai avea ce sa faci la faza asta, fiindca asta tine de compilatorul pe care-l foloseste Blitz-ul.



Apropo, o alta problema cu texturile e la … portalurile respective apar si ele netexturate, spre deosebire de screenshoturile voastre:



[url=http://photos.piry.net/view/12352Clip_80.jpg”>http://photos.piry.net/thumbs/12352Clip_80.jpg



Uhm… meniul de Settings e pus doar pentru fatada sau chiar sunt optiuni pe acolo?.. nu de alta, dar spre deosebire de gamerii profesionisti, eu nu prea folosesc tastele wasz (sau ceva pe acolo) pentru deplasare.



Spor in rezolvarea problemelor de mai sus, precum si a altor potentiale probleme.



PS. Placa mea video e RADEON 9200 PRO, cu 128 MB; am instalat un DirectX 9; poate va ajuta cu ceva.

Eu nu am problemele care apar la St3fan si la Krueger in schimb da, se vede o piramida fara baza (cu varful spre perete) cand apar urmele de la gloantele de la minigun.



Merge ok, cam 20 si ceva fps la mine in 1280x800 fullscreen



Am un Core Duo T2050 1.6ghz cu 512ram si placa intel gma 950 cu memorie shared.



LE: Aaa, mai e o buba. “Gloantele” de la plasmagun trec prin perete. Nu lasa urma pe perete/nu explodeaza.

Stefan… chestia aia n-am mai intalnit-o :smile: Chiar nu am idee de la ce poate fi… imi pare rau :disappointed:



Krueger… e ciudat. In primul rand… se pare ca armele nu se vad din cauza ca placa ta video nu prea vrea sa inteleaga distanta de clipping pe care am pus-o asa ca armele nu se vad. S-ar putea sa reusesc sa repar chestia asta folosind o a doua camera. Cand am timp o sa vad.



In legatura cu “hexagoanele”… colegul meu care a modelat hartile nu a asezat perfect harta pt. collision cu aia pt. render… si atunci acel “ricoseu de glont” se creeaza undeva in podea si ies numai parti mici afara. Pe pereti in general se vede bine… sorry pt. asta :laughing:



In legatura cu “generatorul” ala mov in loc sa aiba refractie… nu stiu ce sa zic… probabil e din cauza ca placa video e ATi… ai vreo posibilitate sa incerci si pe nVidia? sau… e posibil ca placa video sa fie destul de performanta insa sa nu aiba suport pt. EMBM (Environment Mapped Bump-Mapping).



Oricum, mai mult ca sigur chestia cu armele va f rezolvata pana la Galaciuc… si harta alba… si cred ca si “Settings” (nu face nimic acum, dar era pus acolo pt. “ce va veni” :smile: )



EDIT: Ok, Krueger… nu am ce zice… placa ta video e afara din lista noastra de “supported” :laughing:



Jay-C, “piramidele” alea speram sa le facem sa arate mai bine pana la galaciuc. Alea au ramas asa din prima versiune (prin octombrie) si ne-am obijnuit cu ele asa :smiley:

Chestia cu gloantele de plasmagun e ciudata… o sa fie si asta reparata :smile:



BTW… ms. pt. free beta-testing guys :stuck_out_tongue:

Stimati domni … programatori, nu-i nevoie de scuze… noi am atras atentia fiindca vroiam sa facem un serviciu, nu fiindca ne deranja direct sau personal. Oricum, daca simtim chemarea gamerului launtric, jucam ceva Counter Strike :laughing:

Nu ne supara daca spuneti de bug-uri… atata timp cat putem sa le reparam :smile:



Keep it up.

Mai sunt si alte kestii care nu se vad bine la mine…

Aici in anumite unghiuri podeaua se vede altfel

<a href=“http://photos.piry.net/view/95747bug1.JPG:3u4ux4zq]http://photos.piry.net/thumbs/95747bug1.JPG[/url:3u4ux4zq]



Tot la arma aia rosie. Daca dupa ce trag ma misc in stanga sau in dreapta iar vin acele patratele

http://photos.piry.net/thumbs/51932bug2.JPG



Si mai este o arma… nu stiu cum se cheama. Nu vad nimic cand trag. Doar o umbra. Asa ar trebui sa fie?

[url=http://photos.piry.net/view/25914bug3.JPG”>http://photos.piry.net/thumbs/25914bug3.JPG



Plasmagun … plasma aia porneste de la jumatatea ecranului. Mi se intampla doar mie?



PS: mie imi merge exitul:)

Ce placa video ai St3fan ?



Alt bug: dupa ce ma duc la Join Game nu ma pot duce apoi la Host Game sau daca dau Exit se inteapa dupa ce apas OK (sau daca apas pe butonul X al ferestrei)



Componenta multiplayer merge? Facem un meci pe hamachi ?

GeForce2 MX/MX 400 de 64.



Si bara de sus … daca ar disparea ar fi OK :smiley:

St3faN

GeForce2 MX/MX 400 de 64.

Si bara de sus .. daca ar disparea ar fi OK :smiley:


Mda, cred ca nu suporta toate "feature"-urile DX7 din engine-ul jocului.
Si poti sa faci fullscreen daca umblii in fisierul config.xml din directorul Data

si modifici linia

<graphics width="1024" height="768" depth="32" mode="2" bloom="1" postprocess="1" snd="1" music="1" col="1" name="JIM"/>

Pui 1 in loc de 2 la mode si o sa ruleze fullscreen jocul.
Eventual poti sa modifici si rezolutia, sa dezactivezi bloom si postprocessing, care... apropos, de cand DX7 suporta bloom ?